728 x 90

مواضع نمایندگان مخالف در پارلمان بلژیک با تصویبلایحه شرم‌آور برای آزاد کردن تروریست اسدالله اسدی

پارلمان بلژیک
پارلمان بلژیک
  • تئو فرانکن وزیر مهاجرت بلژیک (۲۰۱۸-۲۰۱۴) رئیس هیأت بلژیک در ناتو، عضو کمیسیون دفاع پارلمان: تصویب توافق با رژیم ایران برای استرداد اسدی فوق تروریست به رژیم شرور ایران شوکه‌کننده است (۳۰تیرماه).

تئو فرانکن: پارلمان بلژیک در مورد توافق با رژیم ایران سمت اشتباه تاریخ را انتخاب کرد. چه انتخاب وحشتناکی.

روزی که آخوندها دوباره حمله می‌کنند، این حال و هوا را به ویوالدی یادآوری می‌کنم. (۲۹تیرماه)

 

  • موضع‌گیری دریا صفایی نمایندهٔ پارلمان بلژیک علیه تصویب لایحه شرم‌آور آزاد کردن تروریست اسدالله اسدی: ۲۰ژوئیهٔ ۲۰۲۲ یک روز سیاه در تاریخ: توافق (با رژیم) ایران در پارلمان بلژیک تصویب شد.

یک معاهده با شیطان که آزادی یک تروریست محکوم شده را تضمین خواهد کرد. شیطان با در نظر گرفتن عملیات تروریستی بیشتر، ذوق‌زده شده است.

در پارلمان به‌واقع یک جنگ جریان داشت. ما هر کاری را که می‌توانستیم برای واژگون‌کردن (لایحه) انجام دادیم. روحیهٔ جنگندگی که از خود نشان دادیم، یک پیروزی علیه شیطان است. به‌همهٔ گرو همان و همهٔ افراد، از جمله ایرانیان بسیاری که به‌این نبرد پیوستند، خیلی افتخار می‌کنم. این نبرد هنوز تمام نشده! هرگز تسلیم نخواهیم شد!» (۳۰تیرماه).

 

  • فرانسوا دو اسمت نمایندهٔ پارلمان بلژیک و رئیس حزب دفی: برگرداندن یک تروریست محکوم به ایران این پیام را می‌فرستد که عدالت فروختنی است.

اکثریت به‌معاهده‌یی رأی داد که بازگشت یک تروریست محکوم را به‌ایران امکان‌پذیر می‌سازد. دفی علیه آن رأی داد. بلژیک این پیام را می‌فرستد که عدالتش فروختنی است.

هانا آردنت (فیلسوف آمریکایی) گفته است: «کسانی که می‌گویند شر کمتر را انتخاب کرده‌اند به‌زودی فراموش می‌کنند که به‌طور قطعی شر را انتخاب کرده‌اند» (۳۰تیرماه).

 

  • ژرژ دالمان نماینده پارلمان بلژیک: رأی شرم‌آور پارلمان بلژیک به نفع انتقال تروریستهای رژیم ایران که توسط قضاییه بلژیک محکوم شدند تن دادن به تروریسم رژیم ایران است (۳۰تیرماه).

 

  • مایکل فرایلیش نماینده پارلمان بلژیک: رسوایی تصویب معامله تبادل زندانیان برای آزادی اسدی

محکومیت تصویب معامله تبادل زندانیان برای آزادی اسدی تروریست. این رسوایی است. سبزها مخالف تصویب هستند، با این وجود به آن رأی می‌دهند. اگر این ماشین رأی‌گیری نیست، پس چیست!؟ (۳۰تیرماه)

 

  • پیتر د روور رهبر اپوزیسیون بلژیک: با تصویب قرارداد مبادله زندانیان با رژیم ایران بلژیک به نقطه ضعف اروپا در جنگ با تروریسم تبدیل می‌شود

اکثریت ائتلاف حاکم در آخرین روز جلسه با تصویب قرارداد با رژیم ایران که به اسدی محکوم تروریست، اجازه عبور امن را می‌دهد، به پایین‌ترین حد خود رسید. غیرقابل درک است که بلژیک در حال تبدیل شدن به نقطه ضعف اروپا در مبارزه بین‌المللی با تروریسم است (۳۰تیرماه).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5987277-ab2f-4ccf-aa21-f064775e3458"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات