به گزارش خبرگزاری پیامنیر، چهار شهر کردستان سوریه از کنترل رژیم جنایتکار اسد خارج شدند. پس از آزادسازی شهرهای کوبانی و دیرک، کنترل شهرهای عفرین و تربهسبی نیز بهدست رزمندگان ارتش آزادی سوریه افتاد. یکی از اعضای کرد شورای ملی سوریه گفت: کنترل بیشتر شهرهای کردنشین از دست رژیم اسد خارج شده و رزمندگان حفاظت از شهروندان و اموال عمومی را بهعهده گرفتهاند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b72adab2-9894-46a6-968e-c27e8fa5593c"></iframe>