728 x 90

تشدید سرکوب ,

سوز و گداز رژیم ضدبشری آخوندی به‌خاطر گزارش حقوق‌بشر سازمان ملل از مقاومت ایران

-

سازمان ملل متحد
سازمان ملل متحد
6مهر 94 - مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجۀ رژیم آخوندی، گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران را که به هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل ارائه شده، فاقد وجاهت قانونی خواند و با سوز و گداز نسبت به افشاگریهای مقاومت ایران گفت: که این گزارش در موارد متعدد با استناد به ’منابع، جهت‌دار و حتی مغرض’ تهیه شده است.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی نیز در سرمقاله روز 6مهر خود ضمن سوز و گداز از گزارش سازمان ملل و تکرار حرفهای سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نوشت: برای مثال منافقین جزو منابع مورد استناد در گزارش تنظیمی قرار گرفته‌اند.

قابل توجه این‌که در گزارش سالانه سازمان ملل که روز جمعه 3مهرماه 1394توسط بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل، تسلیم مجمع عمومی سازمان ملل شد به موارد متعددی از نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران طی سال گذشته از جمله افزایش بی‌وقفۀ اعدام، به‌ویژه اعدام کودکان، اجرای احکام اعدام در ملأعام و مغایر بودن آن با ارزشهای حقوق‌بشر، سانسور به‌ویژه سانسور اینترنت در ایران، نادیده گرفتن آزادی بیان و مطبوعات و گردش آزادانۀ اخبار و اطلاعات، محکومیت فعالان سیاسی و مدافعان حقوق‌بشر به حبس‌های طویل‌المدت اشاره شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7201855-1e17-4591-b035-bb51ce8b5862"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات