728 x 90

قیام سراسری,عملیات علیه پاسداران,خانواده زندانیان

بازگشایی مدارس و دانشگاهها و اوجگیری مقاومت در داخل کشور

-

شروع مدارس کشور
شروع مدارس کشور
روز پنجشنبه، اول مهر، همزمان با تظاهرات عظیم ایرانیان آزاده در نیویورک، شاهد بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و نوید اوجگیری مقاومت و خیزش در داخل کشور بودیم.
به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت پیامی خطاب به دانشجویان و دانش‌آموزان دلیر و استادان و آموزگاران شریف فرستاد و طی آن گفت: سال جدید تحصیلی را به نام آزادی آغاز می‌کنیم که نخستین درس و ارزنده‌ترین درس نسلی است که رژیم قرون‌وسطایی ولایت‌فقیه را نپذیرفته و برای برافکندن آن بپاخاسته است.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت آن‌گاه درسهای بزرگ قیام را که نسل جوان ایران فراگرفته، برشمرد و گفت: درس نخست، تمرکز قیامها و اعتراضها علیه حاکمیت یک دیکتاتوری خون‌آشام است.
شعار ”مرگ بر اصل ولایت‌فقیه“، شعار عمومی قیامها که رمز همدلی مردم و رمز آزادیخواهی همگان بود، گویای همین درس بزرگ است.
دومین درس، تهاجم حداکثر و آمادگی حداکثر برای پرداخت بهای آزادی بود که حماسه‌های پرشکوه و در رأس همه، قیام کبیر مردم ایران در روز عاشورا ـششم دی‌ماه 88ـ را خلق کرد.
اما سومین درس، مردود شناختن هرگونه توهم به تغییر و اصلاح در درون رژیم است.

مقاومت زندانیان سیاسی طی هفته گذشته هم‌چنان در اوج بود و افزایش فشار و شکنجه دژخیمان قادر به درهم‌شکستن آن نبود.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی طی نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، خواستار تعلیق کرسی رژیم در سازمان ملل شد.
ارژنگ داودی در نامه خود که در 64مین روز اعتصاب‌غذایش خطاب به مردم آزاده جهان نوشته، ضمن شرح فشارها و اعمال ضدانسانی رژیم علیه زندانیان سیاسی نوشت: مصرانه می‌خواهم که رژیم حاکم بر ایران را ملزم به رعایت اعلامیه جهانی حقوق‌بشر نماید و در غیراین‌صورت کرسی نمایندگی آن در سازمان ملل را به تعلیق درآورد.
در این سوی دیوارهای زندان نیز روز سه‌شنبه خانواده‌های زندانیان مقابل زندان اوین و دادسرای آن دست به تجمع اعتراضی زدند.
رژیم جنایتکار آخوندی به‌منظور زهرچشم گرفتن از مردم، 7تن را در شهرهای زاهدان، یزد و اهواز اعدام کرد.
و از سوی دیگر رسانه‌های دیکتاتوری آخوندی از انفجار یک بمب در مراسم رژه نیروهای مسلح رژیم در سالگرد جنگ ضدمیهنی در مهاباد خبر دادند. خبرگزاری حکومتی مهر، شمار کشته‌ها را 10تن و تعداد مجروحان را 20تن اعلام کرد.

دیکتاتوری آخوندی به‌منظور زمینه‌سازی برای در بردن عاملان و آمران اصلی جنایات کهریزک، یکی از این جنایتکاران را به صحنه فرستاد و از زبان او مدعی شد در پرونده کهریزک هیچ‌گونه آمر یا آمرینی وجود نداشت و تخلفات توسط عوامل خودسر صورت گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1d0d1ad-73c3-41b5-a1b4-9f2d7e29e730"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات