در اجلاسی که توسط «کمیسیون صادرات اتاق ایران» و با حضور شماری از مهرههای رژیم برگزار شد آثار تحریمها مورد بررسی قرار گرفت. اسدالله عسگراولادی از باند فاشیستی مؤتلفه و از نزدیکان چپاولگر خامنهای که ریاست کمیسیون مزبور را به عهده دارد گفت: تا این لحظه قدمی برای مقابله با تحریمها برنداشتهایم و صادرکنندگان و واردکنندگان هر کدام بهدنبال راهی برای حل این مشکل هستند. در حال حاضر نقلو انتقال وجوه بسیار سخت شده است، تحریمهای اتحادیه اروپا، آمریکا و انگلستان موجب وارد آوردن لطمه جدی به وضعیت صادرات شده است.
در این اجلاس نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی رژیم تحریمهای بینالمللی، را «میدان نبرد» توصیف کرد و با نگرانی گفت نمیتوان با سادهانگاری از کنار تحریمها گذشت، بلکه باید مانند یک جنگ نظامی آن را جدی گرفت.
وی درست در نقطه مقابل دعاوی پاسدار احمدینژاد گفت: «نادیده گرفتن تحریمها» بهمثابه نادیده گرفتن اقدامات تحریمکنندهها و نادیده انگاری دشمن است».
نهاوندیان افزود: «به استقبال تحریم رفتن» و دشمن را برای افزایش تحریمها ترغیب کردن معقول نیست؛ چرا که تحریم مانع پیشرفت و موجب عقب نگهداشتن نسل آینده میشود.
در این اجلاس نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی رژیم تحریمهای بینالمللی، را «میدان نبرد» توصیف کرد و با نگرانی گفت نمیتوان با سادهانگاری از کنار تحریمها گذشت، بلکه باید مانند یک جنگ نظامی آن را جدی گرفت.
وی درست در نقطه مقابل دعاوی پاسدار احمدینژاد گفت: «نادیده گرفتن تحریمها» بهمثابه نادیده گرفتن اقدامات تحریمکنندهها و نادیده انگاری دشمن است».
نهاوندیان افزود: «به استقبال تحریم رفتن» و دشمن را برای افزایش تحریمها ترغیب کردن معقول نیست؛ چرا که تحریم مانع پیشرفت و موجب عقب نگهداشتن نسل آینده میشود.