728 x 90

گفتگوهای مقامهای نظامی آمریکا درباره فعالیت‌های شریرانه رژیم ایران

ژنرال جوزف دانفورد
ژنرال جوزف دانفورد

ژنرال دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره فعالیت‌های شریرانه و اهریمنی و جریان تهدید از جانب رژیم ایران گفت: ژنرال مک کنزی فرمانده نیروهای آمریکا در خاورمیانه –(سنتکام) و من به بحث در مورد آنچه که ما نیاز داریم تا سطح مناسب از حفاظت نیرو را برای افراد ما در منطقه تضمین کند ادامه می‌دهیم. این به‌معنی تحریک نیست. این برای حفاظت از افراد ما طراحی شده است.

ژنرال جوزف دانفورد، همچنین طی سخنانی در مؤسسه بروکینگز در پاسخ به پرسشی در مورد تهدید‌ها از سوی رژیم ایران و این‌که چقدر این تهدیدها معتبر است، گفت: در یک مقطعی ما روند تهدیدها را به شکلی دیدیم که دارد به هم نزدیک می‌شود. همان زمان به رژیم ایران پیام دادیم که در صورت هر گونه حمله، آنها را مسئول خواهیم شناخت. بعد در گفتگو با سنتکام به این پرداختیم که در صورت حمله از سوی رژیم ایران، چطور می‌توانیم هم در فرصت مقتضی و هم به‌طور مؤثر پاسخ دهیم. از همین رو ناو هواپیمابر لینکلن را از مدیترانه به منطقه فرستادیم.

ژنرال دانفورد گفت: تغییر آرایش ما برای سه دلیل بود. اول این‌که ایرانی‌ها بدانند هرکاری که بکند، ما می‌دانیم که از سوی آنها است. دوم این‌که اگر فعالیت بازدارندگی ما جواب نداد، چطور بتوانیم پاسخ دهیم و سوم اطمینان پیدا کنیم که تمامی موارد بازدارندگی در کنار هم فعال است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7e99efc-0d49-45b3-815a-232c3f002275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات