728 x 90

فساد اقتصادى,اختلاس در ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

درگیریهای باندی و افشای حقوقهای نجومی

-

اعتراضات مردمی در قبال حقوقهای نجومی و زندگی اشرافی عوامل رژیم در ارگانهای مختلف
اعتراضات مردمی در قبال حقوقهای نجومی و زندگی اشرافی عوامل رژیم در ارگانهای مختلف
پس از افشای حقوقهای میلیونی برخی مدیران بیمه‌یی رژیم و استعفای رئیس کل بیمه مرکزی، رسانه‌های حکومتی در یک درگیری باندی فاش ساختند که صدقی مدیرعامل بانک رفاه در طول نزدیک به 20روز پایانی سال گذشته مبلغی معادل 230 میلیون تومان دریافت کرده است. معاون اول آخوند روحانی برای رفع و رجوع این مسأله در نامه‌یی خطاب به وزیر کار و وزیر اقتصاد رژیم خواستار رسیدگی فوری به ماجرای پرداخت حقوق ۲۳۴ میلیون تومانی به یک مدیر بانکی شد.

خبرگزاری حکومتی مهر روز یکشنبه 23مهر طی گزارشی اعتراف کرد طبق قانون اختلاف حقوق یک مدیر با کارگر و کارمند نباید بیشتر از ۷ برابر باشد، … اما برخی نمایندگان مجلس می‌گویند مدیرانی در بدنه دستگاههای دولتی و بنگاههای وابسته به دولت هستند که ماهیانه دست‌کم ۱۰۰ برابر حداقل مزد کارگران دریافتی دارند. برخی روایتها نیز از بروز اختلاف و شکاف عمیق تا ۳۰۰ برابری دریافتیها در کشور حکایت دارد.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس نیز افشای حقوق234 میلیونی را نشان‌دهنده وضعیت زندگی ‌اشرافی برخی مدیران کابینه آخوند روحانی دانست و نوشت: «نمی‌توان باور کرد حقوق مدیرعاملی 234 میلیون باشد ولی حقوق معاونش 7 میلیون. قاعدتاً این حقوق‌های چند صد میلیونی در سلسله مراتب مدیریتی بانکها و مؤسسات جاری است و معاونان و مدیران نیز درصد قابل توجهی از مبلغ فوق‌الذکر را دریافت می‌دارند. البته ناگفته نماند این مبالغی است که در فیش حقوقی رسمی آنها منتشر شده و قطعاً دریافتی‌های غیررسمی این مدیران تحت عناوین پاداش و غیره بسیار بیش از این مبالغ است».

آخوند لروند امام جمعه رژیم در شهرستان ایوان در نمایش جمعه این هفته شهر ایوان، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «پیشنهاد ما به آقای رئیس جمهور این است که اگر می‌خواهید صداقت مردم را ببینید دستور دهید فیش حقوقی خود، وزرا، استانداران و فرمانداران در دید مردم قرار بگیرد و با فیشهای نجومی برخورد کنید، نه این‌که استعفا کنند و فرار کنند بلکه با قاطعیت با آنها برخورد کنید» .

خاطرنشان می‌شود حقوقهای چند صد میلیونی به مدیران دزد و غارتگر رژیم در شرایطی صورت می‌گیرد که کارگران محروم کارخانه‌ها برای دریافت حداقل حقوق مجبورند دست به تظاهرات یا خودکشی و خودسوزی بزنند و یا در صورت اعتراض محکوم به شلاق شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91649eb1-300a-4ffd-a09d-fd15df4ad179"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات