728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار عراق,بنیادگرایی اسلامی,

العربیه: انتشار ویدئوی حضور نیروهای سپاه پاسداران در جنگ فلوجه عراق با شعارهای فرقه‌گرایانه

-

حضور نیروهای سپاه پاسداران در جنگ فلوجه عراق با شعارهای فرقه‌گرایانه
حضور نیروهای سپاه پاسداران در جنگ فلوجه عراق با شعارهای فرقه‌گرایانه
العربیه 20خرداد 95 گزارش داد: ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حضور نیروهایی از سپاه پاسداران را در جنگ فلوجه عراق نشان می‌دهد.

یکی از نیروهای سپاه پاسدران که به نظر می‌رسد دوربین تلفن‌ همراهش را به سمت خود و نیروهای پشت سرش گرفته، به زبان فارسی می‌گوید «ظهر جمعه است و ما در عملیات آزادسازی فلوجه هستیم، من ایرانی هستم» . پس از آن این گروه شروع بر سر دادن شعارهای فرقه‌ای می‌کنند.

العربیه خاطرنشان کرد: حضور شبه‌نظامیان شیعی عراقی در عملیات فلوجه اعتراضهای فراوانی را تا کنون برانگیخته است. گزارش‌های پی‌درپی درباره نقض حقوق غیرنظامیان فراری از فلوجه، اعدام برخی از آن‌ها و همچنین بمباران شهر به‌گونه‌یی که شمار زیادی از غیرنظامیان کشته شده‌اند، باعث شد خواسته‌ها برای دور نگاه داشتن شبه‌نظامیان از عملیات فلوجه، بالا بگیرد.

پیش از این حضور قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در یکی از جبهه‌های فلوجه، اعتراضهای بسیاری برانگیخته بود.

العربیه افزود: انتشار تصاویر حضور نیروهایی از سپاه پاسداران در عملیات فلوجه و نگرانی از تبدیل این نبرد، به یک نبرد فرقه‌ای تمام عیار، باعث شدت گرفتن اعتراضها شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cc26308-5693-4681-a2cf-19d2923713b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات