728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

تحریمهای جدید آمریکا و اروپا

-

اجلاس اتحادیه اروپا در فرانکوفن
اجلاس اتحادیه اروپا در فرانکوفن
تحریمهای جدید آمریکا و اروپا که این هفته اعلام شد، رژیم ایران را بیش از پیش در تنگنا قرار می‌دهد.
در گزارشی از تلویزیون العربیه آمده است: واشنگتن به لیست سیاه خود اسامی شرکتهایی را که به برنامه اتمی رژیم ایران کمک می‌کنند، وارد کرده است. این مجموعه شامل ۳۷شرکت می‌باشد که در آلمان، مالت و قبرس مستقر هستند. آمریکا این شرکتها را متهم می‌کند که به‌عنوان شرکتهای پوششی برای خطوط کشتیرانی رژیم ایران کار می‌کنند.

العربیه افزود: همزمان روزنامه رسمی اتحادیه اروپا جزئیات جدیدی را از تحریمهای این اتحادیه علیه رژیم ایران منتشر کرد. این مجازاتها در ۵پیوست و در بیش از ۱۰۰صفحه صادر شده است و شامل این موارد است: تحریم انواع مهمات نظامی، تکنولوژی حساس با کاربرد دوگانه، تکنولوژی موشکهای بالستیک و مهماتی که ممکن است در سرکوب تظاهرات بکار برده شود. علاوه بر این، تجهیزات پزشکی مشروط به اجازه نامه است و صدور تکنولوژی مورد استفاده در پالایش و تصفیه نفت و گاز طبیعی نیز ممنوع می‌شود. در مجازاتهای اتحادیها روپا هم‌چنین سرمایه‌گذاری و ایجاد پروژه‌های مشترک با هر کدام از مقامها و ارگانهای رژیم که نام آنها در لیست تحریمها درج شده، ممنوع است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/891b9e83-527a-4a4c-8ad6-fe8f926a19b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات