728 x 90

دخالتهای ایران,

اورینت: افشای مراکز آموزش تروریستها در ایران توسط مقاومت ایران

-

 -
-
تلویزیون اورینت روز چهارشنبه 27بهمن کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشینگتن و افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس را منعکس کرد و گفت:
شورای ملی مقاومت ایران اپوزیسیون رژیم ایران مراکز آموزش شبه‌نظامیان خارجی وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران که توسط سپاه قدس اداره می‌شود و در مناطق مختلف ایران وجود دارد و در آن شبه‌نظامیان فرقه‌گرا از سوریه، یمن، لبنان و عراق و افغانستان در آن آموزش می‌بینند را افشا کرد.

علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی که سه‌شنبه شب گذشته در واشینگتن برگزار کرده بود، گفت قلب و محور اصلی بنیادگرایی و دخالت در منطقه رژیم بنیاد گرای حاکم بر ایران است.

مراکز آموزشی شبه‌نظامیان
در این کنفرانس مطبوعاتی گفته شد سازمان مجاهدین خلق به‌عنوان یکی از سازمانهای شورای ملی مقاومت ایران از منابعش در داخل ایران اطلاعاتی از جزئیات پادگانها و مراکز آموزشی سپاه قدس را به‌دست آورده است. در رأس این مراکز یک مدیریت آموزش در سپاه قدس وجود دارد که در پادگان امام علی واقع در کیلومتر بیست اتوبان تهران کرج بولوار اردستانی در انتهای خیابان سروان قرار دارد که در آن تعدادی پایگاه سپاه پاسداران وجود دارد.

این مدیریت در داخل مجموعه بزرگی در جنوب شرق پادگان با مساحتی نزدیک به 100هزار متر مربع در زمینی بطول و عرض 350 در 330 متر است.

قسمت دیگر این مجتمع پایگاه مصطفی خمینی نام دارد که متعلق به بخش لجستیکی پادگان امام علی است و درهای ورودی و خروجی دارد.

بر اساس نکاتی که در مصاحبه مطبوعاتی گفته شد مقاومت ایران تاکنون 14 مرکز آموزشی در این مدیریت را شناسایی کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70bcd48f-c5bf-4ff0-9f79-df72060e3371"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات