728 x 90

ترس و سراسیمگی کرونای ولایت از فوران خشم و قهر ملت

ترس و سراسیمگی کرونای ولایت از فوران خشم و قهر ملت
ترس و سراسیمگی کرونای ولایت از فوران خشم و قهر ملت

رجا نیوز: کرونا جدیدترین بهانه برای تشویق به اغتشاش و درگیری

 

رجا نیوز ارگان سازمان تبلیغات آخوندی روز یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸ نوشت: کرونا جدیدترین بهانه برای تشویق به اغتشاش و درگیری است.

این ارگان حکومتی افزود: در کنار نشان‌ دادن ایران به‌عنوان کشوری استثنایی که ناتوان از مقابله با بحران کرونا و دروغگوست، جریانهای داخلی و خارجی تلاش دارند تا با مقصر نشان‌ دادن حاکمیت و به‌خصوص نهادهای مذهبی و دینی وضعیت کنونی شیوع کرونا در کشور مان و حتی دنیا را به ایران نسبت دهند. در این بین اما (مجاهدین) و رسانه‌های انگلیسی نتوانستند از آرزو و احتمالاً برنامه خود برای شورشهای خیابانی و تشویق مردم به حرکت‌های هنجارشکن چیزی نگویند.

ارگان سازمان تبلیغات آخوندی روز ۱۲ اسفند ۹۸هم با ترس و وحشت نوشته بود: کورس رسانه‌های ضد (نظام) در کشته‌سازی از ویروس کرونا...در این مسابقه کشته‌سازی، مریم رجوی گوی سبقت را از سایرین ربوده است.....

 

سراسیمگی رژیم از افشای بسیج سرکوبگرانه سپاه پاسداران

خبرگزاری حکومتی ایسنا: یک منبع آگاه منشاء تولید اخبار حکومت نظامی را تیم خبری مجاهدین در آلبانی اعلام کرد

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز ۲۶ اسفند در خبری با عنوان «تکذیب چند خبر درباره ایران با منشاء تیم‌های خبری (مجاهدین)» نوشت:

یک منبع آگاه با تکذیب چند خبر که طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌های داخلی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، منشاء تولید این اخبار را تیم خبری (مجاهدین) مستقر در شهر تیرانا در کشور آلبانی اعلام کرد.

این خبرگزاری حکومتی افزود: بر اساس گفته‌های این منبع آگاه طی روزهای گذشته حساب‌های کاربری توئیتری و کانال‌های تلگرامی وابسته به (مجاهدین) مدعی شده‌اند که «قرار است سپاه برای جلوگیری از شورش (مجاهدین) در چهارشنبه‌سوری در کشور اجرای حکومت نظامی کند»؛ با بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید که این خبر کذب بوده و هیچ‌گونه طرحی مبنی بر حکومت نظامی در دستور کار نیروهای مسلح نیست...

 

حمله به امنیت روانی مردم با هیزم مجاهدین

در اطلاعیه‌یی که به‌نقل از مسعود رجوی منتشر شد، او خواستار حرکت‌های کانون‌های شورشی شد.

 

خبرگزاری بسیج روز ۲۶اسفند ۹۸در مطلب وحشت‌آلودی با عنوان «حمله به امنیت روانی مردم با هیزم (مجاهدین) و بیگانگان. آیا فتنه جدیدی در راه است؟» نوشت:

 

در اطلاعیه‌یی که به‌نقل از مسعود رجوی منتشر شد او خوستار حرکت‌های کانون‌های شورشی شد. این اطلاعیه که عنوان «شورش در جنگ سرنوشت» را دارد از مردم ایران خواسته که اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی را آغاز کنند: لازمه پیروزی شورش و جنگ صد برابر است. در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند.

رسانه‌های (مجاهدین) با خشنودی خواهان اعتراض به حاکمیت هستند که نمی‌توانند در اطلاعیه خود نیز خشونت و نگاه تروریستی خود را مخفی نگه دارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59e6cb49-61cb-43d3-8514-a87c55ec4fbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات