728 x 90

«اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک» برای غارت و چپاول بیشتر

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف یکشنبه ۲۵ اردبیهشت، در مجلس ارتجاع بار دیگر با وارونه‌گویی بر همان طرح چپاولگرانه نظام مافیایی آخوندی تحت عنوان «راه تحقق جراحی اقتصادی برای عادلانه و مردمی سازی نظام پرداخت یارانه‌ها» تأکید کرد و از «اصحاب رسانه و فعالان سیاسی» کشور هم خواست تا در مقابل قیام گرسنگان و «هجمه معاندین» با نظام هم سویی داشته باشند.
وی گفت:... امیدوارم دستگاههای اجرایی فرایند اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک برای تأمین کالاهای ضروری معیشتی که می‌تواند نگرانیها را برطرف کند تسریع می‌کنند در همین راستا ضروری است از کارهای مسئول مردم را از فرایند راه‌اندازی زیرساخت‌های طرح کالابرگ الکترونیک و جزئیات اجرایی آن مطلع سازند و زمان‌بندی مشخصی در خصوص نهایی شدن این فرایند اعلام کنند تا مردم از اجرایی شدن آن مطمئن شوند هم‌چنین استمرار تأمین به موقع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در بازارهای هدف امری ضروری است که باعث آرامش خاطر مردم و جلوگیری از تقاضای بی‌مورد می‌شود. .
وی با ترس و وحشت از گسترش خیزش‌ها و با هشداربه رسانه‌های حکومتی درهم سویی با نظام افزود: براین‌که امیدواریم اصحاب رسانه و فعالان سیاسی نیز با همراهی کامل در مسیر اجرایی کردن طرح ملی عادلانه کردن نظام پرداخت یارانه‌ها به تحقق اهداف این طرح یاری رسانند بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد آرامش معیشتی! با عادلانه کردن نظام پرداخت یارانه‌ها در صورت اجرای دقیق مصوبات مجلس در دسترس خواهد بود (؟!).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/804b0ae4-ae23-4fbe-bf6b-dc2a4ea790f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات