728 x 90

-

رژیم آخوندی مدعی شد گزارش آژانس چیز جدیدی ندارد!

-

علی اصغر سلطانیه
علی اصغر سلطانیه
نماینده رژیم آخوندی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد گزارش جدید آژانس چیز جدیدی ندارد و رئیس آژانس باید «به بحثهای تکراری در شورای حکام خاتمه دهد». علی اصغر سلطانیه، برخلاف گزارش آژانس که بر عدم همکاری رژیم آخوندی با بازرسان تأکید می‌کند، مدعی شد «بازرسیها در حال حاضر به‌طور عادی انجام می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57440173-9bff-487a-8c03-e29cde247c43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات