728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,اعتلاى مقاومت ايران,

سوز و گداز رژیم از اعتماد مردم ایران به شبکه‌ ماهواره‌یی مجاهدین

-

سوز و گداز رژیم از اعتماد مردم ایران به شبکه‌ ماهواره‌یی مجاهدین
سوز و گداز رژیم از اعتماد مردم ایران به شبکه‌ ماهواره‌یی مجاهدین
صبح روز شنبه ۲۷خردادماه ۹۶ یکی از کارگزاران نظام دزد آخوندی در گیلان به نام رضا قاسمی که رئیس مؤسسه ورشکسته و بی‌اعتبار و غارت‌گر ضد ثامن‌الائمه را یدک می‌کشد؛ در یک مصاحبه؛ سوزش نظام آخوندی را از اطلاع‌رسانی شبکه‌های ماهواره‌یی مجاهدین خلق در افشای مؤسسه‌های بی‌اعتبار و ورشکسته متلعق به شبکه آخوندها و سپاه پاسداران که برای آگاهی مردم ایران صورت گرفته است نشان داد. وی ضمن خوردن هزار قسم دروغ دیگر که مؤسسه حکومتی و دزد ضد ثامن‌الائمه ورشکسته نشده است گفت: «دشمن به‌دنبال ایجاد آشوب در بین مردم و از بین بردن حس اعتماد مردم به ارگانهای نظامی است و بر این اساس با اعلام خبر کذب ورشکستگی مؤسسه اعتباری ثامن در تلاش برای برهم زدن آرامش مردم است».

این مهره رژیم افزود: «برخی شبکه‌های ماهواره‌یی که وابسته به شبکه مجاهدین هستند، با پخش کلیپی مبنی بر این‌که مؤسسه ثامن ورشکست شده است سبب رعب و وحشت سپرده‌گذاران این مؤسسه شدند که بر اساس این امر شاهد هجوم مردم به شعبات بانک ثامن هستیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45896ee3-4bfb-4566-8b0b-2a4fe9ae03fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات