728 x 90

دخالتهای ایران,روابط ایران عربستان,

آخوند امامی کاشانی در نمایش جمعهٴ تهران: در حمله به سفارت عربستان از خود دشمن بودند!

-

حمله به سفارت عربستان در تهران
حمله به سفارت عربستان در تهران
تهران-18دی94- آخوند امامی کاشانی در نمایش جمعهٴ تهران، ضمن غلط کردم گویی مجدد از حمله به سفارت عربستان، آن را کار خود دشمن دانست، وی در اظهاراتی متناقض از جمله گفت:‌هجوم به سفارت عربستان در ایران در تهران و همچنین کنسولگری مشهد مقدس این محکوم محکوم است، در کلماتی که رهبر معظم انقلاب دامه ظله داشتند در حمله به سفارت انگلیس فرمودند این حمله هم جرم است و هم خیانت است. گفتند این هم جرم است هم خیانت است. مطلب هم معلوم است که این حمله به سفارت عربستان در ایران نفوذیها بودند. گیرم از آدمهای نادان هم استفاده کردند... حتماً دو گروه بودند شواهد هم نشان می‌دهد دوگروه بودند، گروه پشت، پشت کار، و این‌که رهبری می‌کردند از خود دشمن ها بودند می‌خواستند این کار را به‌وجود بیاورند و بعد توپ را که افتاده بود در آنطرف، به دست دشمن بدهند دشمن دست بالا بگیرد و بگوید من قطع می‌کنم.
آخوند امامی کاشانی همچنین ضمن تأکید بر ادامه مسیر زهر خوران توسط رژیم، نسبت به طرح تحریمهای موشکی توسط کنگره آمریکا، به سوز و گداز پرداخت و از جمله گفت:‌حالا بیاید کنگره آمریکا هم برای پسا برجام بخواهد یک چیزهایی درست بکند. مصوباتی درست بکند. در خود برجام خیلی کار کردند که بلکه نشود، حالا که شد و به جایی رسید و دولت محترم، وزیر محترم امور خارجه و همکارهایشان واقعاً زحمت کشیدند، با چه مشکلاتی و خون دلهایی، بالاخره این برجام به یک جایی رسید، حالا می‌خواهند بعدش را بهم بزنند، اینها هی دارند مصوبه درست می‌کنند، و با مصوباتشان می‌خواهند این را با مشکل روبه‌رو کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4569b883-19b3-4167-8d20-9b7fd53ccf3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات