728 x 90

آسوشیتدپرس: در حملات هوایی در نزدیکی مرز عراق ۶شبه‌نظامی مورد حمایت ایران کشته شدند

منطقه آلبوکمال در دیرالزور سوریه
منطقه آلبوکمال در دیرالزور سوریه

آسوشیتدپرس روز شنبه ۹دیماه در گزارشی از حمله به نیروهای شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران در نزدیک مرز عراق و سوریه نوشت: در حملات هوایی بر فراز شرق سوریه در نزدیکی مرز عراق ۶شبه‌نظامی مورد حمایت ایران کشته شدند
آسوشیتدپرس از بغداد گزارش داد دو عضو گروه‌های شبه‌نظامی عراقی به آسوشیتدپرس گفتند که سه حمله هوایی شبانه روز شنبه در شرق سوریه در نزدیکی یک گذرگاه مرزی استراتژیک با عراق، شش شبه‌نظامی مورد حمایت ایران را کشتند.
حملات به منطقه مرزی بوکمال ساعاتی پس از آن انجام شد که گروهی از شبه‌نظامیان عراقی مورد حمایت ایران، مسئولیت حمله به پایگاه نظامی آمریکا در شهر اربیل در شمال عراق را برعهده گرفتند. این گروه از زمان شروع جنگ حماس و اسراییل در ۷ اکتبر، بیش از صد حمله به مواضع ایالات متحده در عراق و شرق سوریه انجام داده است.
شبه‌نظامیان گفتند که چهار نفر از کشته‌شدگان از گروه قدرتمند حزب‌الله لبنان بودند و دو شبه‌نظامی دیگر سوری بودند. آنها به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند، زیرا اجازه صحبت با مطبوعات را نداشتند. آنها افزودند که دو نفر دیگر مجروح شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2246b69f-c994-407b-b1e6-e5270bb46822"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات