728 x 90

سوريه,

پیشرویها و باز کردن جبهه‌های جدید توسط رزمندگان سوری

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
اکنون سراسر خاک سوریه صحنه نبرد و رزم بی‌امان رزمندگان است.

تلویزیون اورینت:
گزارشگر تلویزیون الجزیره در حلب گزارش داد، انقلابیون در مسیر پیشرویهای خود جبهه‌های جدیدی در این شهر باز کردند، این سلسله عملیات باعث به کنترل درآمدن سازمان حلال احمر و اداره مالی به‌طور کامل شد. انقلابیون هم‌اکنون در نزدیکی یکی دیگر از ادارات اطلاعات هوایی اسد هستند و برای تسخیر آن تلاش می‌کنند.

رزمندگان بر اساس طراحی اتاق عملیات ارتش آزادی اقدام به سلسله عملیاتی در نقاط مختلف حلب کردند، این عملیات تماماً با موفقیت انجام شد و رزمندگان توانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود یعنی کنترل مناطق الزهراء برسند. اداره هلال احمر و اداره مالی در این منطقه قرار دارند. آنها حالا خود را به نزدیک مرکز اطلاعات هوایی اسد در این منطقه رساندند تا آن را به تصرف درآوردند.

هم زمان در محله عامریه نیز درگیری بین انقلابیون و نیروهای نظام اسد در جریان است. طبق گزارشهای دریافتی رزمندگان توانستند چند پایگاه مزدوران اسد را تصرف و حداقل 20نفر از آنها را به هلاکت برسانند.

اما در منطقه راموس رزمندگان تجمع نیروهای اسد را زیر آتش سنگین خود قرار دادند و تلفات انسانی و خسارات لجستیکی زیادی به آنها وارد کردند.

در اطراف حلب شاهد بمبارانهای وحشیانه با پرتاب بشکه‌های انفجاری بر روی منطقه «دارالعزه» و منازل مردم بودیم که متأسفانه تعدادی از شهروندان عادی و غیرنظامی کشته و مجروح شدند.

اما در پایتخت سوریه یعنی دمشق در خط مقدم الملیحه درگیریها به‌شدت ادامه داشت. نیروهای دشمن برای باز پس گرفتن این منطقه و سد کردن راه رزمندگان برای پیش روی تلاش کردند. در مقابل انقلابیون با سلاحهای سنگین و نیمه سنگین جهنمی برای مزدوران اسد در قلب سوریه به راه انداختند .

شهر مقاوم حمص مدتهای مدیدی است که در محاصره ضدانسانی به‌سر می‌برد ولی مردم و عشایر آن نه تنها دست از مقاومت بر نمی‌دارند بلکه درصدد درهم شکستن محاصره این شهر و دفاع از مردم بی‌سلاح، با تشکیل گردانهای جدید عشایر و شورای عشایری هستند. آنها سوگند خوردند تا سرنگونی دیکتاتوری اسد به ایستادگی و نبرد ادامه دهند.
در شهر درعا جوانان و انقلابیون این شهر به نیروهای اسد تهاجم کردند و در «منطقه المنشیه» محل تجمع نیروهای اسد را گلوله‌باران کردند، همزمان در وردی شرقی این شهر رزمندگان ساختمانهایی که نیروهای اسد در آنها مستقر بودند منهدم کردند و خسارات فراوانی به این مزدوران وارد آوردند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40555d6b-07d7-4253-bd7c-26cf63d171f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات