728 x 90

شقه دروني رژيم,

هشدار آخوند روحانی: یک جناح نمی‌تواند به تنهایی حاکم باشد

-

آخوند روحانی قبل از سخنرانی 22 بهمن
آخوند روحانی قبل از سخنرانی 22 بهمن
پس از 10روز دمیدن در بلندگوها برای برگزاری نمایش 22بهمن با عنوان ”گزینه روی میز در مقابل آمریکا“ ، این نمایش به صحنه ورشکستگی و کشمکش باندی تبدیل شد.
آخوند حسن روحانی در نمایش تهران به باند خامنه‌ای هشدار داد: ”هیچ‌کس نباید فکر کند یک جناح می‌تواند بر کشور حاکم باشد“
وی که با یک ساعت و نیم تأخیر سخنرانی خود را شروع کرد، در عین‌حال با استناد به اظهارات خامنه‌ای به عوامل او که با مذاکرات هسته‌یی و خوردن جام زهر مخالفت می‌کنند، هشدار داد و گفت: ”باید برخی از افراد بدانند سیاست خارجی جناحی نیست سیاست خارجی حزبی نیست. همه ما دست به‌دست هم دهیم همه ما متحد باشیم همه ما زیر پرچمدار واحد یعنی رهبری حرکت کنیم“.
آخوند روحانی در این نمایش به‌اصطلاح وحدت همچنین یک فقره از دزدیهای میلیاردی باند ولی‌فقیه را که توسط بابک زنجانی صورت گرفت خاطرنشان کرد و گفت:
”مگر می‌توان تحمل کرد که یک فرد ۹ هزار میلیارد تومان پول این ملت را ببرد؟ کجا برده است؟ کجا مصرف شده است؟ چه کسانی اجازه داده‌اند؟ ما باید مواظب فساد باشیم؟“.
رئیس‌جمهور ارتجاع در یک دود و دم بی‌رمق گفت:
”من به صراحت اعلام می‌کنم، اگر کسانی‌که در توهم هستند که بر روی میز آنها تهدیدی وجود دارد می‌گوئیم نیاز به عینک جدید دارند، روی هیچ میزی در جهان تهدید نظامی علیه ملت ما وجود ندارد“.
آخوند حسن روحانی در یک دود و دم مسخره دیگر مدعی شد که ”ما از تهدید و تحریم هراسی نداشته و نخواهیم داشت. ما اولین ضربه را بر تحریم غیرقانونی زدیم“
منظور از ضربه سنگین همان قرارداد ذلت باری است که دستجات باند خامنه‌ای آن را دادن همه چیز در مقابل گرفتن اندک تعبیر می‌کنند.
در نمایش ورشکستهٴ 22بهمن، به اعتراف تلویزیون رژیم از چهار راه ولی‌عصر تا میدان آزادی چندین سن برپا شده بود تا برای جمعیتهاي متفرق و ساندیس خوران، نمایشهای مضحک روحوضي شبیه برنامه‌های کودکان اجراکنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c9e8176-b3ff-4032-a802-9d0a78792418"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات