728 x 90

تشدید سرکوب ,

جلوگیری از برگزاری کنسرت در مازندران و کرمانشاه

-

درگیریهای باندی بر سر برگزاری کنسرت در مازندران
درگیریهای باندی بر سر برگزاری کنسرت در مازندران
در ادامه درگیریهای باندی بر سر برگزاری کنسرت، مقامهای قضایی رژیم در مازندران برگزاری کنسرت در بهشهر در استان مازندران را لغو کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس گزارش داد کنسرت حمید عسگری که قرار بود در تاریخ ۲۷ شهریورماه در مجتمع تالار هوتو شهر بهشهر برگزار شود، لغو شد. حمید عسگری در این رابطه اظهار امیدواری کرد که روزی فرابرسد که کارگزاران رژیم متوجه شوند موسیقی «دین و اعتقاد مردم» را از بین نمی‌برد، بلکه این «تبعیض، فساد اقتصادی، اختلاس و رانت‌خواری آقازاده ها» است که مملکت را نابود می‌کند.

در کرمانشاه نیز سرکرده سپاه ضد نبی اکرم با بر گزاری کنسرت در این شهر مخالفت کرد و با محدود خواندن “صبر جوانان انقلابی ”نسبت به برگزاری کنسرت موسیقی در این استان اعتراض کرد.

پاسدار ریحانی مدعی نارضایی مردم از برگزاری کنسرت شد و گفت: «حرکات ناشایست، بی‌حجابی، رقاصی، اختلاط نامحرم در کنسرتها موجب اعتراض عمومی شده و البته صبر مردم و جوانان انقلابی حدی دارد و دستگاههای نظارتی و قانونی قطعاً نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت نخواهند ماند» .

روز جمعه علی جنتی وزیر فرهنگ کابینه آخوند روحانی در پاسخ به سؤالی درباره جلوگیری آخوند علم‌الهدی از برگزاری کنسرت در مشهد گفت: «وزارت ارشاد در این شهر به نوعی کوتاه آمده و برای رعایت حرمت امام رضا از برگزاری کنسرت خودداری می‌کند. وی افزود:“در برخی از شهرستانها قضات و دادستانها به‌منظور پیشگیری از برخی مشکلات مانع برگزاری کنسرتها می‌شوند که به‌دنبال حل و فصل آن هستیم» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b5c3502-d911-4855-bf63-925cab214228"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات