728 x 90

اعتراضات دانشجويان,اخبار دانشجویی,شانزده آذر,

بیانیه حمایت زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از فراخوان ۱۶آذر روز دانشجو

-

گوهر دشت کرج- زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
گوهر دشت کرج- زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی که در زندان گوهردشت کرج محبوس است، طی بیانیه‌یی از فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور برای گرامیداشت روز دانشجو حمایت کرد. در این بیانیه آمده است:
«جوانان و دانشجویان انقلابی و مبارز، در حالی به استقبال 16آذر می‌رویم که فساد و چپاولگریهای سیستماتیک که در تک‌تک قوای خلیفه بنیادگرایی و زیر نظر مستقیم خامنه‌ای جلاد و خونریز در جریان است، برملا می‌شود.

ضمن اعلام حمایت از فراخوان ستاد اجتماعی سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل کشور از شما جوانان آگاه و مسئول درخواست می‌کنم در راستای جنبش دادخواهی و در هفته خیزش و قیام با الهام گرفتن از اشرفیان قهرمان و شورای ملی مقاومت به‌عنوان تنها نیروی متشکل و سازمان‌یافته علیه رژیم فاسد و جنایتکار آخوندی به‌پاخاسته و به‌عنوان مانوری جهت قیام تمام‌عیار تا سرنگونی رژیم جهل و جنایت استفاده کرده و نقش خود را در اتحاد همه اقشار تحت ستم رژیم ملاها و پیوند تمامی اعتراضات با جنبش دادخواهی ایفا نمایند.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه - زنده باد ارتش آزادی
پیام دادخواهی نبرد تا رهایی
زندانی سیاسی زندان رجایی شهر
ابوالقاسم فولادوند۱۲آذر ۱۳۹۵
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c0bdb06-8936-49d5-87d8-d5faf0010ec6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات