728 x 90

-

یکی از مادران فعال دانشجویی به اداره اطلاعات تبریز احضار شد

-

پیمان عارف
پیمان عارف
بنابه گزارشات رسیده، خانم مهناز مدبری مادر فعال دانشجویی به اداره اطلاعات تبریز احضار شد.
روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مامورین وزارت اطلاعات تبریز طی تماس تلفنی با خانم مهناز مدبری مادر فعال دانشجویی پیمان عارف او را به اداره اطلاعات تبریز احضار کردند. فرد تماس گیرنده از او می‌خواهد که روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت بدون اطلاع فرزندش خود را  به اداره اطلاعات تبریز معرفی کند.

زمانی که خانم مدبری علت احضار را جویا می‌شود فرد مزبور که از ذکر نام خود خودداری می‌کند و دلیل احضار را مصاحبه‌های او با رسانه‌های بین‌المللی فارسی زبان در مورد دوران اسارت فرزندش و شرایط غیرانسانی که بر او روا داشته شده بود بیان می‌کند.

خانم مدبری از حضور امتناع می‌کند و روز چهارشنبه این فرد مجددا با خانواده آقای عارف تماس می‌گیرد و این بار با تهدید با پیمان عارف صحبت می‌کند. ولی فعال دانشجویی پیمان عارف به نامبرده می‌گوید که حضور مادرش در ادراه اطلاعات را منوط به احضاریه کتبی و رسمی است.

فعال دانشجویی پیمان عارف به‌دلیل فشارهای غیرانسانی در دوران اسارتش دچار ناراحتی حاد قلبی است و به این دلیل به مدت ۳ هفته به‌صورت مشروط آزاد است. ا و در حال حاضر در حال دیدار با خانواده و بستگانش در تبریز به‌سر می‌برد.

هدف مامورین وزارت اطلاعات از احضار خانم مدبری که برای دفاع از فرزندش، شرایط و وضعیت او را بیان کرده است، ایجاد فشارهای روحی علیه خانواده و پیمان عارف می‌باشد. این فشارها در آستانه خرداد ماه برای ایجاد جو رعب و وحشت در بین خانواده‌ها و مردم می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b56ab59-d869-48d2-9fdd-21d2562f4e94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات