728 x 90

مایک پنس: رژیم ایران، اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی

سخنرانی مایک پنس در شورای امنیت
سخنرانی مایک پنس در شورای امنیت
معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید رژیم ایران اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی است.

مایک پنس:
تروریسم تحت نام اسلام با حملات وحشیانه خود از هر سو به کشورها می‌تازد و در بارسلون، پاریس و لندن تهاجم می‌کند.

در خاورمیانه، حامی اصلی تروریسم دولتی در جهان، کماکان روح توافق اتمی را زیر پا گذاشته است، منطقه را بی‌ثبات می‌نماید و با بی‌شرمی امنیت ملی کشورهای مستقل را تهدید می‌کند.

همان‌طور که جهان در چند روز گذشته دیده است، یک رژیم فاسد در کره شمالی با سنگدلی دنبال سلاح های هسته‌یی و موشکهای بالستیک است. در حال حاضر، همان‌طور که رئیس‌جمهور گفت، «زندگی انسانها به‌طور غیرقابل تصوری تهدید به نابودی می‌شود».

این تصادفی نیست که برخی از خطرناک‌ترین رژیمها در جهان نیز از بدترین ناقضین حقوق‌بشر هستند.

منظور رژیمهای ایران و کره شمالی و دیگر رژیمهای مستبد است. حقیقت تاریخ را می‌بینیم که یک بار دیگر ثابت می‌شود - کسانی که آزادی مردم خود را در میهن خود زیر پا می‌گذارند، به حاکمیت و امنیت در خارج از کشورشان نیز آسیب می‌رسانند.

منشور سازمان ملل‌متحد بر تقویت 'همکاری بین‌المللی و ارتقاء و احترام به حقوق‌بشر و آزادیهای اساسی برای همه' استوار است.

این هدفی بود که شورای حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد برای آن تشکیل شد. اما حقیقت این است که شورای حقوق‌بشر مستحق این نام نیست.

امروز که به اعضای شورا نگاه می‌کنیم، رژیمهایی را می‌بینیم که به این اصول جاودان که این نهاد بر پایه آنها تأسیس شده است، خیانت می‌کنند. امروز، شورای حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد در واقع بسیاری از بدترین نقض کنندگان حقوق‌بشر در جهان را جذب می‌کند و از آن استقبال می‌کند. اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای حقوق‌بشر حتی پایه‌ای‌ترین استانداردهای حقوق‌بشر را نیز ندارند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27670043-6d94-4b71-8214-9ad0118ebca5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات