728 x 90

-

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران حمله به لیبرتی را محکوم می‌کند

-

آثار تخریب بنگالهای لیبرتی - 7 آبان 94
آثار تخریب بنگالهای لیبرتی - 7 آبان 94
متن بیانیه محکومیت حمله به لیبرتی از طرف انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران:


السّلام علیک یا ثار اللّه و ابن ثاره و الوتر الموتور السّلام علیک و علی الأرواح الّتی حلّت بفنائک.
و با سلام و درود به 23 روان پاک و پاکیزه‌ای که در اثر حملات سنگین موشکی رژیم به‌شهادت رسیده و بر آستان سیدالشهدا سر ساییدند. مجاهدین پاکباز و استواری که از خانه و کاشانه و علایق خود خروج کرده و در جوار خاک کربلا، خیمه‌های خود را برای مبارزه با رژیم یزیدی ولایت فقیه و برای آزادی خلق تحت ستممان برپا کردند.

و لعن اللّه أمّةً أسّست أساس الظّلم و الجور و لعن اللّه أمّةً قتلتکم
و لعنت خدا بر یزید دوران، ولایت فقیه فرومایه و پاسدارانش و بر اعوان و انصارش در ایران و عراق که در سوزش از سرکشیدن جام زهر هسته‌یی و در آستانه‌ی سرنگونی محتوم شان از هیچ جنایت و کشتار و حمله موشکی و ازهیچ حمام خونی در اشرف و لیبرتی در حق شما دریغ نکرده و بر اشیاع و اتباعش در سازمان ملل و آمریکا و یونامی که سلاح و سپرهایتان را گرفته ولی تمام عهدها و کنوانسیونهای رسمی و قانونی‌شان را رذیلانه زیر پا گذاشتند.
ما اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران ضمن محکوم کردن بمباران اخیر لیبرتی با 80 موشک، از سازمان ملل و آمریکا می‌خواهیم که به تعهدات رسمی عمل ناشده‌شان در مورد حفاظت از مجاهدین عمل کنند و تحقیقات لازم را تا روشن شدن عاملان اصلی این حملات که بی‌تردید از پاسداران رژیم و مزدوران عراقی‌شان هستند، انجام داده و به حسابرسی بکشانند؛ و بیش از این اعتبار و آبروی خود را نزد مردم ایران و منطقه به‌خاطر سیاست کثیف مماشات با رژیم ولایت فقیه، خدشه‌دار نکنند.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
درود بر رجوی
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2231ccf9-1263-43f0-a42b-6f07d8ae3e2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات