728 x 90

کشته شدن یکی از فرماندهان حزب‌الله و همسر ایرانی او در حمله پهپادی اسراییل

معصومه کرباسی و رضا عواضه
معصومه کرباسی و رضا عواضه

العربیه روز یکشنبه ۲۹ مهرماه نوشت: حمله هواپیمای بدون سرنشین اسراییلی به خودرویی در منطقه جونیه لبنان منجر به کشته شدن دو نفر از جمله یک شهروند ایرانی شد. به گزارش سفارت رژیم ایران در بیروت، یکی از قربانیان این حمله معصومه کرباسچی، شهروند ایرانی بود که به همراه همسرش رضا عباس عواضه در جریان حمله‌یی که روز گذشته رخ داد، جان باخت.

این حمله در روز شنبه در حالی رخ داد که سه موشک از سوی یک پهپاد اسراییلی به خودرویی که در حال حرکت در جاده اصلی بین بیروت و شمال لبنان در منطقه جونیه بود، شلیک شد.

به گفته شاهدان عینی، ابتدا یک موشک به لاستیک خودرو اصابت کرد که منجر به توقف خودرو در کنار جاده شد. پس از آن، سرنشینان خودرو که یک زن و مرد بودند، تلاش کردند تا از محل فرار کنند، اما موشک دوم به آنها برخورد کرد و در همان نزدیکی جاده کشته شدند.

یک کارمند مغازه شیرینی‌فروشی نزدیک محل حادثه، که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگاران گفت: «ابتدا موشک اول به خودرو اصابت کرد، اما به سرنشینان آسیبی نرسید و آنها توانستند از خودرو خارج شوند و به سمت کنار جاده بروند. اما سپس موشک دیگری به آنها اصابت کرد و جانشان را از دست دادند». 

برخی منابع خبری محلی گزارش داده‌اند که مرد کشته شده رضا عباس عواضه، یکی از فرماندهان حزب‌الله بوده است. این اولین بار است که منطقه جونیه، که از مناطق با اکثریت مسیحی و دور از پایگاههای حزب‌الله است، هدف حمله قرار می‌گیرد.


در شبکه اجتماعی آمده است: معصومه کرباسی دارای چند اکانت اینستاگرام و‌ توییتر با نام خودش بود و عملا یک سایبری آزارگر بود، او در سال گذشته بنا به گفته خودش در آزارگری حجاب در ایران نیز شرکت داشته.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbae9453-8364-4521-be35-48d995f2b93a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات