728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

اقتصاد مقاومتی در گفتگو با گاو ایران خانم

-

گاو ایران خانم
گاو ایران خانم
روز 7فروردین تلویزیون رژیم آخوندی با دجالگری در مصاحبه‌یی با یک زن روستایی محروم به‌نام «ایران خانم» از ایذه، ادعا کرد که به کشف بزرگی دست یافته و چشمه‌یی از آنچه در ذهن آخوند خامنه‌ای به‌عنوان اقتصاد مقاومتی هست را نشان داد در این مصاحبه اساس اقتصاد مقاومتی، زندگی و تولید برای مردم به اولیه‌ترین شکل با شیردوشیدن از چند گاو تعریف شد.

این یک گفت‌وگوی طنز است با گاو ایران خانم.
ـ جناب گاو! ضمن تشکر از قبول مصاحبه با ما، از این که پایة اقتصاد مقاومتی معرفی شده‌اید چه احساسی دارید؟

ـ نخیر اصلاً خوشحال نیستم! چون حق من 37سال پیش توسط خود امام خمینی خورده شد!

ـ چطور؟
ـ چون او پایة اقتصاد را «خر» اعلام کرد. در حالی که خر اصلاً تولید ندارد و بیشتر در امر حمل و نقل کار می‌کند.

ـ یعنی این که الآن نظام به حق مسلم شما رسیده و اعتراف می‌کند که شما پایة اقتصاد مقاومتی هستید خوشحال نیستید؟

ـ نه این‌که خوشحال نباشم. چون این برای این آخوندها خودش یک پیشرفت است که بعد از 37سال بفهمند که بهترین نوع اقتصاد، اقتصاد با دوشیدن شیرگاو است. یعنی این که از خر به گاو برسند... .. اما خنده‌ام هم می‌گیرد!

ـ از چی؟
ـ چون این آخوندها این را یک کشف اعلام کرده‌اند. در حالی که هر گاوی می‌داند که از روز اول انسانهای اولیه هم که به گاوداری رسیدند، اقتصاد، پایه‌اش همین زندگی توی بیابان و نگاه داشتن خر و گاو و دوشیدن شیر و درست کردن دوغ و کشک و ماست از شیر گاو بوده.

ـ فکر می‌کنید که آنها به اندازه گاو هم نمی‌فهمند که مردم به آنها می‌خندند که این را به‌عنوان کشفی با اسم پرطمطراق اقتصاد مقاومتی اعلام کنند؟

ـ نه بابا! اینها از گاو که بیشتر می‌فهمند.
ـ پس فکر کرده‌اند که مردم به آنها نمی‌خندند؟
ـ نه این را هم می‌دانند که هر کسی آن مصاحبه را با ایران خانم و با نشان‌دادن دوشیدن شیر من ببیند به سرتاپای این نظام می‌خندد که پدرسوخته‌های دزدیهای میلیاردی! سی وهفت سال همهٴ سرمایه‌های مردم را و نفت و گاز و معادن را دزدیده‌اید حالا به مردم می‌گویید بروند توی روستا شیرگاو بدوشند!

ـ پس فکر می‌کنید چرا این فیلم را با آن همه حلواحلوا کردن از تلویزیون با آن مجری شمارة یکشان نشان می‌دهند؟

ـ شما که باید بدانید! بابا اینها وضعشان اینقدر خراب است که راهی دیگر ندارند. بیایند چه بگویند؟ بگویند تحریمها برداشته شد؟ بگویند اقتصاد و تولید راه می‌اندازیم؟ الآن برای همین هم که می‌گویند بروید سراغ گاوهای روستا هم مشکل دارند؟

ـ چطور؟
ـ بابا اینها همة روستاها را خشک کردند، همهٴ تولید را خواباندند. علف نیست که گاوی بخورد و گوساله و شیر بیاورد. همه چیز را وارد می‌کنند.

ـ فکر نمی‌کنید حتی برای همین اقتصاد مقاومتی هم محتاج بشوند که علوفه و حتی گاو را از چین وارد کنند؟

ـ این را فکر نمی‌کنم. چون همین قدر هم به خدا برای زندگی همان روستاییان و همان ایران خانم دلشان نسوخته. بابا فقط آمدند آنجا فیلمشان را بگیرند و از آن ایران خانم بیچاره یک سوء‌استفاده ای بکنند و بروند. اینها بی همه چیزتر از این حرفها هستند.

بیژن روشن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1694d3c8-9ca4-4958-99f8-21a305557719"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات