728 x 90

اخبار روسيه,

وزیر خارجه انگلستان: روسیه و رژیم اسد چنگال داعش را قوی می‌کنند

-

فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان
فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان
فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان در دید‌ار با ریاض حجاب رئیس هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه در لندن حمایت خود را از اپوزیسیون سوریه اعلام کرد و بر پایان دادن به اقدامهای تجاوزکارانه روسیه و رژیم سوریه علیه غیرنظامیان تأکید کرد.

فیلیپ هاموند طی بیانیه‌یی که روز چهارشنبه 21بهمن 94 در سایت وزارت‌خارجه این کشور منتشر شد تأکید کرد: ”موضع انگلستان ثابت است: انتقال سیاسی رهبری سوریه و التزام واقعی به گفتگوهای صلح به رهبری ملل‌متحد تنها راه دسترسی به صلح می‌باشد که مردم سوریه نیاز فوری به آن دارند. در جریان ملاقات با دکتر حجاب بر پشتیبانی مجدد از هیأت عالی مذاکرات تأکید کرده و درباره نیاز به پایان دادن فوری مشکلات سوریها و پایان فوری تجاوزهای رژیم سوریه و روسیه به غیرنظامیان و بر ضرورت اجازه رسیدن کمکهای انسانی به‌صورت کامل به مناطق تحت محاصره موافقت کردیم. روسیه و رژیم ایران در هدف قرار دادن مقاومت عمد دارند و در نتیجه چنگال داعش را قوی می‌کنند. اقدامات آنان علیه غیرنظامیان و زیرساختهای شهری و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی انسانی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/107bf4b8-646e-4325-a694-572a94dd1d07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات