728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۳۰

۱۲۸ امین روز قیام، شعارهای شبانه علیه خامنه‌ای در مناطق مختلف تهران و بندرعباس

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۳۰

۱۲۸ امین روز قیام، شعارهای شبانه علیه خامنه‌ای در مناطق مختلف تهران و بندرعباس،

به آتش کشیدن دادگستری رژیم در اردبیل

شنبه شب اول بهمن در صد و بیست و هشتمین شب قیام سراسری، جوانان شجاع در بندرعباس با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «هرزه تویی، زن آزاده منم» در خیابان به تظاهرات شبانه پرداختند. در تهرانپارس، شهرک باقری و شهرک اکباتان تهران شعارهای «مرگ بر سپاه تروریست»، «می‌جنگیم می‌میریم ایرانو پس می‌گیریم»، «از زاهدان تا تهران، جانم فدای ایران»، «از کردستان تا تهران، جانم فدای ایران»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «این‌ همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت» و «مرگ بر بسیجی» از ساختمانها طنین‌انداز شد.

بامداد شنبه جوانان شورشگر ساختمان دادگستری آخوندها در اردبیل را به آتش کشیدند. ساعت ۱ بامداد شنبه در ایست و بازرسی نزدیک روستای ناچیت از توابع شهرستان بوکان ۴نفر از نیروهای سپاه پاسداران در درگیری با جوانان کشته و زخمی شدند.

جمعه شب مردم در مناطق مختلف تهران شعارهای شبانه سر دادند. در ستارخان مردم شعار می‌دادند «تا آخوند کفن نشود، این وطن وطن نشود». در بندرعباس جوانان شجاع در خیابانهای این شهر فریاد «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

جمعه صبح مردم گرگان به‌رغم تهاجم وحشیانه مأموران لباس‌شخصی خامنه‌ای در مراسم چهلم شهید قیام دکتر آیدا رستمی در امام‌زاده عبدالله گرگان شرکت کردند. نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای به ضرب و شتم مردم پرداختند و تعدادی از شرکت‌کنندگان را دستگیر کردند. آیدا رستمی پزشک مردمی ساکن اکباتان تهران که مخفیانه به مجروحان قیام کمک می‌کرد توسط جانیان خامنه‌ای شناسایی و ربوده شد و روز ۲۱آذر زیر شکنجه به‌قتل رسید.

روز جمعه مأموران خامنه‌ای با مسدود کردن راههای منتهی به بهشت رضا در مشهد مانع از حضور مردم بر سر مزار شهید قیام مجید رضا رهنورد شدند.

نیروهای سرکوبگر رژیم موج جدیدی از دستگیری نوجوانان و جوانان بلوچ را آغاز کرده‌اند و روز اول بهمن در مناطق بعثت، شیر آباد و کریم آباد تعدادی از جوانان را دستگیر نمودند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ بهمن ۱۴۰۱ (۲۲ ژانویه ۲۰۲۳)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c44e9d36-7818-4ea4-a1a9-51ed9a8919c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات