728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۰۶

صد و چهارمین روز قیام، مراسم چهلم شهیدان، به آتش کشیدن مراکز و نمادهای دشمن و تظاهرات شبانه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۰۶

۱۰۴ امین روز قیام، مراسم چهلم شهیدان، به آتش کشیدن مراکز و نمادهای دشمن و تظاهرات شبانه

 

شامگاه چهارشنبه ۷دیماه در صدوچهارمین شب قیام، در تهران، در سعادت آباد، شهرک چیتگر، شهرک بنفشه، آریاشهر و بلوار فردوس مردم از ساختمانها و بام خانه‌ها شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر حکومت بچه کش»، «مرگ بر خامنه‌ای قاتل»، «مرگ بر بسیجی» و... سر دادند. مردم در گوهردشت کرج با شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و در منطقه سید رضی مشهد با فریادهای «مرگ بر دیکتاتور» تظاهرات شبانه برپا کردند.

جوانان شورشگر در سقز با روشن کردن آتش خیابان‌ها را بستند و در مهاباد با روشن کردن آتش و با شعار «مرگ بر دیکتاتور» تظاهرات شبانه برپا کردند.

روز چهارشنبه مراسم چهلم شهیدان قیام شهریار محمدی، میلاد معروفی و مهران رحمانی در بوکان و مهاباد با حضور مردم و با شعارهای ضدحکومتی برگزار شد.

در همین روز جوانان شورشگر در تهران یکی از حوزه‌های جهل و جنایت، در شهر کلمه در استان بوشهر ساختمان بخشداری و در قهدریجان اصفهان پایگاه مزدوران بسیج را با کوکتل مورد تهاجم قرار دادند و در بوشهر حوزه جهل و جنایت آخوندها را به آتش کشیدند.

شامگاه دوشنبه ۵دی، نیروهای سرکوبگر انتظامی که در وحشت از گسترش قیام به بهانه‌های واهی تیراندازی می‌کنند، با آتش گشودن به سوی یک خودروی سواری در بخش دشتابی قزوین، مهرداد ملک، نوجوان ۱۷ساله را به‌قتل رساندند. روز ۴دی پاسداران در یک اقدام جنایتکارانه مشابه، در شهر دشتی هرمزگان یک دختر ۱۲ساله به نام سها اعتباری را به‌قتل رساندند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷ دی ۱۴۰۱ (۲۸ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daca7e12-88d5-484d-81ff-26f133ac646a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات