728 x 90

اعتراف حکومت آخوندی نسبت به بی‌اعتمادی مردم؛ تخریب خطرناک‌تر از زلزله

فقر در نظام آخوندی
فقر در نظام آخوندی
حکومت آخوندی با اعتراف به بی‌اعتمادی مردم نسبت به قولها و عملکردِ ارگانهای حکومتی، به خطر پیامدهای آن هشدار دادند. رئیس سابق اتاق بازرگانی رژیم در تهران درباره مدیریت حوادث طبیعی گفت: اعتماد مردم به نهادهای رسمیِ امدادرسان و خیریه‌های دولتی و بخش عمومی به‌شدت خدشه‌دار شده (ودر حال حاضر) نه سیاستمداران، نه سیاست‌گذاران و نه حتی نهادهای مردمی، ایده‌ای برای فردای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه ندارند.

وی هشدار داد: زلزله قطعاً مصیبتی بزرگ است؛ اما مصیبتی بالاتر از فقر و بیکاری پس از زلزله نمی‌شناسم. (دنیای اقتصاد 30/آبان/96)

رسانه‌ی حکومتی همدلی نیز تحت عنوان خطرناک‌تر از زلزله نوشت: فروریختن اعتماد مردم را نباید در این زلزله دست‌کم گرفت. تخریب هلال احمر، تخریب خطرناکی است. این تخریب، فروریختن باور مردم به امداد و نجاتشان است و چه تخریبی می‌تواند خطرناک‌تر از این باشد که مردم مصیبت‌زده و رنج‌دیده بخشی از کشور و در ابعادی وسیع‌تر همه کشور، باورشان به هلال احمر از بین برود. این تخریب خطرناک‌تر از زلزله نیست؟ (همدلی 30/آبان/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd9d8dc8-d9bc-4cd5-a353-f70b8dcfe5d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات