728 x 90

یوتلست ایران را به انداختن پارازیت روی ماهواره‌هایش متهم کرد

یوتلست
یوتلست

خبرگزاری رویترز در گزارشی از پاریس روز پنجشنبه ۱۴مهرماه نوشت: یوتلست (ETL. PA) روز پنجشنبه مدعی شد که رژیم ایران از ۲۶سپتامبر دو ماهواره این کمپانی را مسدود کرده است و افزود که از مقامات مربوطه خواسته است تا فوراً این تداخل را متوقف کنند.
یوتلست مستقر در پاریس هم‌چنین در بیانیه‌یی اعلام کرد که به مقامات رژیم ایران یادآوری کرده است که پارازیت عمدی توسط مقررات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) «به صراحت ممنوع است».
رویترز بلافاصله نتوانست پاسخی از ایران به ادعای یوتلست دریافت کند.
در این بیانیه آمده است: «تداخل‌ها بر مخابره چندین کانال تلویزیونی و رادیویی دیجیتالی که به زبان فارسی از خارج از ایران پخش می‌شوند و هم‌چنین کانال‌های دیگر تأثیر مخربی می‌گذارد».
وی افزود: کارشناسان فنی یوتلست به‌طور شبانه‌روزی با مشتریان آسیب دیده کار کرده‌اند تا تأثیر تداخل بر خدمات را تا حد امکان کاهش دهند.
مقامات فرانسه پیش‌تر ایران را به‌دلیل «اقدامات سرکوبگرانه» و گروگان گرفتن دو شهروند آن، در بحبوحه هفته‌ها ناآرامی که تهران با کشورهای خارجی مرتبط کرده است، مورد انتقاد قرار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c041329b-a060-4e6d-b8f0-ba4930d376d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات