728 x 90

یزدانشهر اصفهان - خاکسپاری مخفیانه زندانی دلیر مهدی صالحی

زندانی دلیر مهدی صالحی
زندانی دلیر مهدی صالحی

وزارت بدنام اطلاعات آخوندی سحرگاه روز جمعه ۲۶فروردین بدون اطلاع قبلی به خانواده وبه‌صورت مخفیانه پیکر زندانی دلیر مهدی صالحی قلعه شاهرخی یکی از فرزندان محبوب ایل بختیاری مصالح را در یزدانشهر اصفهان به خاک سپردند. این اقدام مأموران جنایتکار خامنه‌ای موجی از تنفر اجتماعی را بر انگیخت. هم‌اکنون شهرهای بختیاری در استان اصفهان کاملاً ملتهب است و رژیم به تمامی نیروهای خود در این شهرها واز جمله اصفهان آماده‌باش داده است.

مأموران اطلاعاتی و امنیتی به خانواده مهدی صالحی گفته‌اند حق ندارند سنگ قبری برای وی نصب کنند.

 

-خاکسپاری مخفیانه و شبانه زندانی شورشی مهدی صالحی

 

زندانی شورشی مهدی صالحی  از بازداشت شدگان قیام دیماه۹۶، در زندان همایونشهر اصفهان بر اثر شدت فشارهای دژخیمان خامنه‌ای و محروم ساختن وی از امکانات درمانی جان باخت.

خبر جان‌باختن این زندانی سیاسی توسط دژخیمان زندان «همایون‌شهر» اصفهان بدون هیچ توضیحی در مورد چگونگی آن به بستگان وی اطلاع داده شده است. اما برخی از هم‌بندانش پیام داده‌اند که دلیل فوت ناشی از عملکرد بهداری زندان بوده است. زندانی دلیر مهدی صالحی در ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ توسط بیداگاه قضایی جلادان در اصفهان به اتهام محاربه از طریق به کار بردن و کشیدن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به اعدام محکوم شده بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6c58a98-45aa-4b2e-8872-4404c19abba1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات