728 x 90

یانگ کیم و ماریانت میلر - از دادن ویزای ورود به آمریکا برای رئیس‌جمهور رژیم ایران خودداری کنید

از چپ-  یانگ کیم و ماریانت میلر
از چپ- یانگ کیم و ماریانت میلر

به گزارش سایت کنگره آمریکا روز جمعه ۱۸شهریور یانگ کیم عضو کنگره آمریکا با رهبری ۵۲عضو مجلس نمایندگان از رئیس‌جمهور بایدن خواست تا از دادن ویزای ورود به آمریکا برای رئیس‌جمهور رژیم ایران خودداری کند.

 

بیانیه مطبوعاتی

واشنگتن، دی سی- یانگ کیم، نماینده مجلس نمایندگان کنگره آمریکا از کالیفرنیا هدایت و رهبری ارسال نامه‌یی دو حزبی به رئیس‌جمهور بایدن را به‌عهده داشته است که در آن از دولت او خواسته شده است تا از ورود ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران و هیأت او به ایالات متحده برای شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در اواخر این ماه جلوگیری کند.

 رئیسی یکی از اعضای «کمیته مرگ» تهران بود که مسئول اعدام‌های دسته‌جمعی سازمان‌یافته ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی ایرانی در سال۱۹۸۸ بود که بیشتر آنها از اعضا یا حامیان مجاهدین خلق ایران (MEK/PMOI) بودند. رژیم او به حمایت از تروریسم در خارج از کشور و تلاش برای کشتن شهروندان آمریکایی و ناراضیان سیاسی ایرانی در خاک ایالات متحده ادامه می‌دهد.

اعضای کنگره در این نامه نوشتند: «با توجه به سوابق ابراهیم رئیسی در حمایت از تروریسم و ​​نقض حقوق‌بشر، نباید به او این امتیاز داده شود که در خاک آمریکا قدم بگذارد و یا این امتیاز را داشته باشد که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند».

آنها افزودند: «ما نمی‌توانیم چشم خود را بر روی عاملان نقض فاحش حقوق‌بشر به‌رسمیت شناخته شده بین‌المللی و رژیمهای ظالم که هم مردم آنها و هم آمریکایی‌ها را به خطر می‌اندازند ببندیم. ما از شما و دولتتان می‌خواهیم که این موضوع امنیت ملی را با دقت بررسی کنید و از اختیارات خود در زیرمجموعه INA برای ممانعت از ورود ابراهیم رئیسی و هیأت او به ایالات متحده استفاده کنید».

 

 

ماریانت میلر نماینده کنگره: ضرورت منع صدور ویزا به رئیسی

ماریانت میلر، عضو کمیته فرهنگ و کار مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه ۱۸شهریور درباره سفر رئیسی به آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: سابقه ابراهیم رئیسی در نقض حقوق‌بشر و حمایت از حملات تروریستی گویاست که باید او را از ورود به ایالات متحده منع کنیم. پرزیدنت بایدن باید برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در ماه جاری، رئیسی و هیأت او را از صدور روادید محروم کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e325e610-3bbe-4c86-9b4e-aa21b16b8d55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات