728 x 90

گزیده‌ای از سخنان مریم رجوی در گرامی‌داشت چهلم شهیدان قیام – اشرف۳

«اما بدانید که آن شهیدان، زنده و جاویدان‌اند. آن‌ها، گل‌ها و غنچه‌های یک نسل شورشی هستند. شکوفه‌های عزم و اراده مقدس یک ملت به‌پاخاسته و پیک‌های خونین فرشته آزادی به سوی ایران زمین...».

«بنا‌ به‌ گزارشهایی که تا امروز به‌دست آمده، شمار شهیدان قطعاً بیشتر از ۱۵۰۰نفر است. البته تعداد واقعی بسا بیشتر است. اما تا همین‌جا هم رژیم دست‌کم ۶۰بار بیشتر از قیام دیماه ۹۶ کشته و تعداد بیشتری را مجروح و مصدوم کرده است. با تیغ و تبر و گلوله‌های ساچمه‌ای...
در واقع آنچه که اتفاق افتاده، جنایت علیه بشریت است که در خیابان‌ها در مقابل چشم مردم بی‌دفاع صورت می‌گیرد. این یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن بیست و یکم است که جهان به چشم می‌بیند.
جهان می‌بیند که رژیم آخوندها حتی از کشتار کودکان و نوجوانان ۱۳ـ۱۴ساله ابا نمی‌کند. امیررضا عبداللهی، نوجوان ۱۳ساله در اسلام‌شهر، نیکتا اسفندانی، ۱۴ساله در خیابان ستارخان تهران، آرمین قادری، ۱۵ساله در محله دولت‌آباد کرمانشاه و خالد غزلاوی، ۱۶ساله در خرمشهر و رضا نیسی، ۱۶ساله در منطقه پاستوریزه اهواز.
تازه این‌ها بخشی از نوجوانان شهید ما در این قیام‌اند...».

«همه شهیدان قیام چه آنها که در سنین نوجوانی بودند، یا آنها که مادر چند فرزند بودند یا آنها که از فرزندان مردم بسیار زحمتکش و محروم ما هستند و در ابتدای دوران جوانی خود بودند، بله همه در یک ویژگی مشترک‌اند و آن مظلومیت آن‌هاست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81b1301d-9d72-472c-89e5-5bd480ebae33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات