728 x 90

گزارش گران کردن بی‌سر و صدای بنزین

جایگاه  بنزین
جایگاه بنزین

گرانی بنزین هم‌چنان و به‌صورت روزمره ادامه دارد. رژیم آخوندی هر روز با وعده فردا، فروش بنزین ۳هزار تومانی را استمرار می‌دهد. اقدامی که اکنون به‌عنوان یک حرکت برنامه‌ریزی شده، برای آزمایش تحمل جامعه در برابر افزایش قیمت بعدی بنزین تلقی می‌شود.

روزنامه حکومتی جهان صنعت روز ۱۱آبان نوشت: «پس از حمله سایبری اخیر و حواشی آن، زمزمه‌هایی از احتمال افزایش قیمت بنزین در کشور به گوش می‌رسد و حتی خبرهایی از همسان کردن قیمت بنزین ایران با کشورهای همسایه منتشر می‌شود». بنزین در کشورهای همسایه، لیتری ۱۴هزار تومان است.

جهان صنعت سپس به خودش دلداری می‌دهد: «افزایش قیمت بنزین به لیتری ۱۴هزار تومان نمی‌تواند حقیقت داشته باشد، زیرا گران کردن بنزین بدون آماده کردن مردم، خشم و اعتراض مردم را برانگیزد».

اما فراتر از بیم و امیدهای این رسانه حکومتی، واقعیتهایی هم وجود دارد از جمله؛ دولت رئیسی جلاد، حداقل ۴۰۰هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد که هیچ منبعی هم برای تأمین آن ندارد.

واقعیت دیگر این‌که: مصرف روزانه بنزین در ایران یکصد هزار لیتر است.

فروش بنزین ۱۴هزار تومانی می‌تواند بخش اعظم این کسری بودجه را برطرف کند، به‌شرطی که هیچ قیامی صورت نگیرد و چند برابر آن، هزینه روی دست رژیم نگذارد!

اما در ۵روز اخیر هم رژیم با فروش بنزین سه هزار تومانی، بیش از ۵هزار میلیارد تومان پول از جیب مردم سرقت کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fb97cf6-c24a-4307-bb52-50fdfa67ba62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات