728 x 90

گروه اتحاد علیه برنامه اتمی رژیم ایران خواهان باز گرداندن این رژیم به لیست سیاه اف.ای.تی.اف شد

سازمان جهانی ضدپولشویی و تأمین مالی تروریسم(اف.ای.تی.اف)
سازمان جهانی ضدپولشویی و تأمین مالی تروریسم(اف.ای.تی.اف)

با نزدیک شدن پایان کار اجلاس اف.ای.تی.اف، حکومت آخوندی در معرض وارد شدن در لیست سیاه تبادلات مالی و بانکی بین‌المللی قرار گرفته است.

گروه اتحاد علیه برنامه اتمی رژیم با صدور اطلاعیه‌یی خواهان باز گرداندن این رژیم که اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان است، به لیست سیاه اف.ای.تی.اف شد و نوشت: ایلیانا رزلهتینن و جب بوش نیز از اف.ای.تی.اف خواستند بانک‌های رژیم ایران را در لیست سیاه قرار بدهد و این رژیم را یک موجودیت زهرآگین اعلام کند.

 

رسانه حکومتی آفتاب روز ۳۰خرداد درباره بیانیه FATF که روز جمعه منتشر می‌شود، نوشت:FATF از دقیقه نود گذشت. مهلت چهار ماهه جمهوری اسلامی به پایان رسید و حالا تصمیم در کیلومترها دورتر از ایران در فلوریدا، همه چیز را مشخص می‌کند. جایی که ترامپ کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد. بازگشت نظام به لیست سیاه همان اتفاقی است که در صورت تحقق حتی کشورهای دوست را هم از ادامه همکاری بازمی‌دارد.

این رسانه رژیم به‌ نقل از مقام آگاه افزود: صندوق بین‌المللی پول در مواجهه با یک تبعه یا یک بانک در جمهوری اسلامی بر روی پولی که از مبدأ یا به مقصد ایران منتقل شود عملیات شناسایی جدی انجام می‌دهد. این روند کار بانکها را سخت می‌کند و بانکها ترجیح می‌دهند با ما کار نکنند.

 

آخوند روحانی روز چهارشنبه گفت نظام بدون تصویب لوایح پالرمو و سی.اف.تی «منافع بسیار کلان» را از دست می‌دهد، اما روز پنجشنبه سیاست روز به وی پاسخ داد: (دولت روحانی)نمی‌خواهد درسی که در برجام گرفت را به‌عنوان عبرت بپذیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b40ce1c-dc3c-4432-8487-c2e984578873"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات