728 x 90

محمد المذحجی کارشناس امور ایران در لندن: طرح قیام ایران در شورای امنیت یک گام تاریخی است

قیام مردم
قیام مردم
محمد المذحجی کارشناس امور ایران در لندن در مصاحبه با العربیه درباره طرح قیام ایران در شورای امنیت گفت:‌طرح این موضوع در شورای امنیت یک گام تاریخی درباره آنچیزی است که در داخل ایران رخ می‌دهد... اینها اقدامات هشدار دهنده برای وقایع بعدی است که به دولت آمریکا کمک خواهد کرد که اقدامات شدیدتر و قاطع تری علیه رژیم ایران بردارد و رادیو و تلویزیون رژیم ایران را مجازات کند که زیر نظارت خامنه‌ای است همه این اقدامات در کادر یک پروژه تکمیلی برای مقابله با رژیم ایران است.

وی افزود: ... رژیم ایران برپایه سرکوب و ممنوع کردن همه آزادیها بنا شده است لذا دست از سرکوب بر نمی‌دارد ولی مردم دیگر از این مرحله عبور کرده‌اند و به این رسیده است که اصلاح‌طلبان نیز بخشی از رژیم هستند که طی این سالها به سود حفظ رژیم و خامنه‌ای تلاش کردند. محمد خاتمی بیانیه‌یی علیه این تظاهرات داده است که شدیدتر از موضعگیری خامنه‌ای علیه تظاهرات است و قیام را فتنه توصیف کرده است که باید سرکوب شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de9d9bfc-d6f3-4831-821c-23b24122da1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات