728 x 90

گرامی‌داشت پنجاه و سومین سالگرد میلاد مجاهدین توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایران

تبریک سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین
تبریک سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین

کانونهای شورشی به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، با نصب پوسترهایی از بنیانگذاران سازمان و مسعود رجوی و نصب بنر و تراکت در شهرهای ایران اسیر، این روز خجسته را گرامی‌داشتند.

مریم رجوی در پنجاه و دومین سالگرد تأسیس مجاهدین از جمله گفت: سه رادمرد بزرگ تاریخ معاصر ایران، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی اصغر بدیع‌زادگان، در تأسیس سازمان مجاهدین آنچه را که میرا و منسوخ و استثماری بود به‌ دور انداختند و به‌جای آن ایده‌ها و راه‌ و روش‌های پیشرو و آزادکننده و بالنده را خلق یا احیا کردند.

بدینسان سازمان مجاهدین در شورش علیه کهنگی و بن‌بست و خلق دنیای نو بنیان‌گذاری شد. آنها به‌قیمت جان خود، سنت درخشان ایستادن بر سر موضع یعنی وفای به‌عهد را بنا گذاشتند. پس سلام‌های بی‌پایان ما به‌ بنیانگذاران کبیر مجاهدین که آغاز کنندگان راهی بودند که جنبش آزادیخواهی ایران هنوز مدیون آن‌ است.
و سلام‌ها و تبریک‌های بسیار به‌ مسعود که، این جنبش را از گردنه‌های سخت و هولناک عبور داده، مبانی نظری و سیاسی این مبارزه را تدوین کرده، و برای تربیت نسلی که عهده‌دار و پیشتاز این مبارزه است، قیمت سنگینی پرداخته است. کما این‌که مؤسس و احیا کننده یک نبرد تمام‌عیار علیه ارتجاع، استبداد و استثمار بوده و ارزش‌های مبارزاتی و آرمانی این مقاومت را مرحله به‌مرحله فراگیرتر و نافذتر کرده است.
اگر تمام این ۵۲سال را از نظر بگذرانیم، چکیده تاریخ مجاهدین این است که این سازمان دژ استوار آزادی ایران و سازنده و الهام‌بخش ارزش‌های پیشرو مبارزاتی و آرمانی است. مبارزه‌یی که تا سرنگونی استبداد مذهبی و نفی هر جنسی از بهره‌کشی و تبعیض ادامه دارد.
خوشا مجاهدین که در مبارزه برای پیش‌بردن این هدف، قاطع و بی‌شکاف و بی‌تردید ایستاده‌اند. کوه‌ها لرزیدند؛ اما مجاهدین برای سرنگونی ولایت فقیه از جای خود تکان نخوردند.
خوشا به جوانان و زنان ایران که از چنین گنجینه عظیمی برخوردارند تا بتوانند به نقش تاریخی خود پاسخ بدهند و بر دیکتاتور جبار و جلاد و شیاد بشورند و سرنگونش کنند.
درود بر همه هموطنان شریف و آزاده‌یی که هر گونه همراهی با رژیم ولایت فقیه را خط قرمز پیکار آزادی اعلام کرده و به آن قیام کرده‌اند.

 

نصب بنر بزرگ تبریک سالگرد تأسیس مجاهدین در اصفهان و کرج

اعضای یکی از کانونهای شورشی اصفهان با نصب بنر بزرگی حاوی آرم مجاهدین و تصویر مسعود رجوی این روز بزرگ را گرامی‌داشتند. بر این بنر سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد نقش بسته بود.

در مهرشهر کرج نیز اعضای کانون شورشی ۱۴۰با نصب پوستر بزرگی از مسعود رجوی که زیر آن جمله پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد به چشم می‌خورد این روز تاریخ‌ساز را گرامی‌داشتند.

 

تبریک میلاد سازمان مجاهدین خلق ایران در مشهد و گلستان

اعضای کانون شورشی ۹۴۰مشهد با نصب بنری بر پل عابر پیاده که حاوی تصویر مسعود رجوی و آرم سازمان مجاهدین و جمله «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» بود، این روز تاریخی را تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی گلستان نیز با نصب پوسترهایی از حنیف بنیانگذار و مسعود رجوی و پوسترهای آرم سازمان مجاهدین این روز فرخنده را به هم میهنان تبریک گفتند.

جمله «پنجاه و سومین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» در زیر پوسترها بچشم می‌خورد.

 

نصب پوستر و پلاکارد تبریک در شهریار، نو شهر و تهران

در شهریار نیز اعضای کانونهای شورشی به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین اقدام به نصب پوسترهایی از تصویر مسعود رجوی و آرم سازمان با زیرنویس تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران در اماکن مختلف این شهر کردند.

اعضای کانون شورشی ۷۷۰نو شهر نیز با نصب پلاکاردی حاوی تصاویر مسعود رجوی و شعار خالق جهان بداند مسعود رهبر ماست این روز تاریخساز را گرامی‌داشتند. بر این پلاکارد جمله «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» به چشم می‌خورد.

در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب تصاویر بنیانگذاران مجاهدین و پیام تبریک به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس مجاهدین، در منطقه نارمک کردند.

 

کانونهای شورشی شیراز، ارومیه، قم و کردستان تبریک گفتند

در شیراز نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب پوستر‌هایی از آرم سازمان مجاهدین و جمله « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» این روز خجسته را به خلق ایران تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی در ارومیه نیز این سالگرد این میلاد میمون را با نصب پوسترهایی از حنیف بنیانگذار و مسعود رجوی و مریم رجوی و آرم سازمان مجاهدین گرامی‌ داشتند و به خلق قهرمان تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی قم نیز این میلاد خسته را با نصب پوسترهایی حاوی تصاویر حنیف بنیانگذار و مسعود رجوی و آرم سازمان مجاهدین خلق ایران، گرامی‌داشتند

در کردستان نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب پوسترهایی از آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، پنجاه و سومین سالگرد این میلاد را گرامی داشته و به خلق قهرمان ایران تبریک گفتند.

 

گرامی‌داشت میلاد سازمان مجاهدین خلق ایران در خرم‌آباد، تهران

اعضای کانونهای شورشی خرم‌آباد نیز با نصب پوسترهایی حاوی آرم مجاهدین و جمله تبریک « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» این روز بزرگ را گرامی‌داشتند.

در تهران نیز اعضای کانون شورشی ۳۳۳اقدام به نصب پلاکاردی حاوی تصویر مسعود رجوی و آرم مجاهدین و جمله تبریک «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» کرده و این روز تاریخ‌ساز را گرامی داشته به هموطنان تبریک گفتند.

اعضای کانون شورشی ۴۱۸نیز با نصب پلاکاردی حاوی تصاویر بنیانگذاران شهید محمد حنیف‌نژاد، علی اصغر بدیع زادگان و سعید محسن و همچنین آرم سازمان پرافتخار مجاهدین این روز بزرگ را گرامی‌داشتند.

 

گرامی‌داشت ۵۲شهید کهکشان زهره

یکی از اعضای کانونهای شورشی استان فارس (از روبه‌روی ساختمان شورای همآهنگی مراکز و مدارس استان فارس و مرکز آموزش نیروی انسانی رژیم در این استان) در گرامی‌داشت قهرمانان شهید دهم شهریور ۹۲که به دست مزدوران عراقی رژیم ولایت فقیه در قرارگاه اشرف به‌شهادت رسیدند گفت: « آری در سحرگاه ده شهریور ۹۲، اشرف پایداری پرشکوه ۱۰ساله را به رفیع‌ ترین قله خود رساند و خون پنجاه و دو قهرمان آزادی طلسم توبه و یاس و تسلیم را درهم شکست. از خون مجاهدین در اشرف شعله‌ها و آتشها برمی‌خیزد و رژیم ضدبشری را خاکستر می‌کند. ما برای نبردهای بنیان کن دیگر آماده و آماده‌تر می‌شویم، خطاب به جنایتکاران و مزدوران آخوندی، آیا صبح صابرین نزدیک نیست؟ أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/892df423-161f-42ef-8a26-b776da4695eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات