728 x 90

وعده‌های سرکردگان ولایت خامنه‌ای درباره « انتقام سخت» و واکنش‌های بسیجیان وارفته و پاسداران سیلی خورده

واکنش‌ بسیجیان وارفته و پاسداران سیلی خورده از انتقام  سخت خامنه‌ای
واکنش‌ بسیجیان وارفته و پاسداران سیلی خورده از انتقام سخت خامنه‌ای

خامنه‌ای ۲۶آذر ۹۹:

«قاتل سلیمانی و عامل به‌قتل سلیمانی باید انتقام‌شان را پس بدهند.

بالاخره بایستی غلط کردن بایستی انتقام پس بدهند هم آمر هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن هر وقت ممکن شد! ما دنبال امکانات هستیم زمان وقت ممکن هستیم اینها باید انتقام شان را پس بدهند».

در حالی که بالاترین سران رژیم آخوندی و سپاه پاسداران، در سوز هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی پیوسته دم از «انتقام سخت» زده و می‌زنند و در سالروز هلاک سلیمانی هم بر این دود و دم‌ها افزوده‌اند، بدنهٔ نظام و بسیجی‌ها و پاسداران، از این وعده‌های «انتقام سخت» که بیشتر به پارس خوابیده سگهای ترسیده شبیه است، مسأله‌دار شده‌اند.

در همین رابطه پاسدار سلامی، سرکردهٔ سپاه پاسداران به صحنه آمد تا مقداری به نیروهای نظام روحیه بدهد:

کانال تلگرامی سپاه پاسداران-۱۲دی: ۹۹

خبرنگار: یکی از بحثهایی که بعد از ترور حاج قاسم خیلی از طرف جامعه ما مطالبه شد، بحث انتقام سخت بود. اخیراً هم بعد از ترور شهید فخری‌زاده این بحث داغ شد و نسبت به آن خیلی گله شد... سردار چرا برای انتقام سخت هنوز اتفاقی نیفتاد؟

پاسدار سلامی: این همان انتقامی است که باید از عاملان و قاتلان گرفته بشه. منتهی این، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند اقتضائات خاص خود را دارد. یعنی زمان، مکان، موقعیت، روش! خب اینها هر کدام شرایط و مختصات خودش را دارد.

مجری: یعنی پرونده‌اش باز است

پاسدار سلامی: اون باز است این هم باز است!

مضحک‌تر از سرکرده پاسداران سیلی خورده ولایت، بوق‌های تبلیغی رژیم است که به فرمان خامنه‌ای مأمور شده‌اند با ساختن نمایش‌های مسخره و حتی انیمشین و کارتن، «انتقام سخت» مجازی به خورد بسیجی‌ها و نیروهای نظام بدهند.

در یک مورد، کانال تلگرامی رسمی سپاه پاسداران ۱۳دی، در سالروز هلاکت دژخیم سلیمانی انیمیشنی از انتقام سخت خیالی منتشر کرد.

اما پاسداران و بسیجی‌های نظام، در زیر همین پست کانال رسمی سپاه، کامنتهای قابل توجهی گذاشته‌اند که نشان می‌دهد تا کجا بدنهٔ نظام مسأله‌دار و وارفته هستند.

-لحظهٔ شهادت سردار باید می‌زدین! یا نزدیک سالگرد شهادت سردار باید می‌زدین! که نزدین و برید سماق بمکید!

-هیچ خبری نیست. همون زمان هم خیلی‌ها طومار امضا می‌کردن که انتقام سخت بگیریم. هیچ غلطی نکردن!

-معتادا (به آمریکا) حمله نمی‌کنن!

-فقط زورشون به مردم میرسه اما واسه خارج ایران موشن (فیلم‌های کارتنی درست می‌کنن)؛ زور (سپاه) به آذربایجان هم نمیرسه چه برسه به آمریکا. همش بلوف!

-هیجان رو که جایگزین عقل کنی... یک هفته‌یی ژنرالت رو ترور می‌کنن، یک جوری که نتونی هیچ کاری بکنی!

-قاآنی هم جز شعار و بلوف چیزی بارش نیست

-واسه داخل فقط زورتون میرسه لاف‌زنها

-بس کنید! تو رو خدا خسته شدیم از شعار و حرف

-نطنز رو زدن جواب ندادین! سردار رو زدن جواب ندادیم! دانشمندمون رو زدن جواب ندادیم. اگه دو روز دیگه رهبرمون رو زدن انتظار نداشته باشین که جواب بدن. چون یه پا ترسو بیش نیستین!

-منو باش فکر کردم سپاه چیزی بارشه!

-با وقاحت تمام مقام رسمی مملکت رو می‌زنن شهید می‌کنن، با وقاحت تمام‌تر رسمی اعلام می‌کنن و میگن کار ما بود، ما بی‌غیرت فقط نگاه می‌کنیم و دم نمی‌زنیم!

-عین الاسد (رو هم که زدن) با هماهنگی خود آمریکایی‌ها زد که دهن شما را ببندن. مثال انتقام سخت گرفتیم! حتی یک تفنگ خالی هم آسیب ندید. اردوگاههای تمرین که سایبانی بیش نبودند.

-داریم خودمون رو گول می‌زنیم. اون اوایل می‌گفتیم انتقام سخت بگیریم، می‌گفتید احساسی نشید! حالا هم می‌گید صبر استراتژیک! پس این‌قدر صبر کنید تا خدا نکرده مثل فخری‌زاده بیان یکی یکی ترور کنن همه رو!

-از بس شعار دادن دیگه هیچ‌کس حرفشون رو باور نمی‌کنه! الله اکبر. اینها (سپاه) هم شدن مثل حسن روحانی. (کانال تلگرامی سپاه پاسداران-۱۳دی۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/544696a2-bd5d-4a1f-ae97-c4e2a9a79ca5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات