728 x 90

کین‌توزی مسخره و ناشیانه رژیم علیه مجاهدین در آلبانی – سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۴اسفند۹۸
سخنگوی مجاهدین - ۱۴اسفند۹۸
  • کین‌توزی مسخره و ناشیانه رژیم علیه مجاهدین در آلبانی به تلافی روشنگریهای جهانی مقاومت ایران درباره آمار و ابعاد فاجعه کرونا و پنهان‌کاریهای رژیم.
  • سرویس بین‌الملل خبرگزاری صدا و سیمای رژیم: شورش در کمپ کرونایی مجاهدین در آلبانی
  • خبرهای موثق حاکی است بیماران مجاهدین که با ابتلا به کرونا کشته شده‌اند در سکوت و بایکوت کامل دفن می‌شوند!

 

رژیم آخوندی از فرط استیصال و کین‌توزی، در منتهای ناشیگری و مسخرگی به تلافی روشنگریهای جهانی مقاومت ایران درباره آمار و ابعاد فاجعه کرونا و پنهان‌کاریهای رژیم پاسداران و بسیجیان نظام را با ادعای شورش در کمپ کرونایی منافقین در آلبانی تسلی می‌دهد.

 

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم- ۱۴اسفند۹۸ از جمله می‌نویسد: «رفتار سلیقه‌ای رده‌های مختلف سازمان که در مواردی منجر به انتقام‌گیری شخصی میان اعضاء گروهک شده، همراه با خفقان و عدم رسیدگی مناسب به مبتلایان، شورش گسترده‌ای در این کمپ به‌دنبال داشته که فعلاً از تلفات و خسارت‌های آن اطلاع دقیقی در دست نیست».

 

خبرگزاری صدا و سیمای آخوندی می‌افزاید: «خبرهای موثق حاکی است، بیماران مجاهدین که با ابتلا به کرونا کشته شده‌اند، در سکوت و بایکوت کامل رسانه‌یی در زمینی که به‌منظور تدفین کشته‌شدگان بر اثر این بیماری در نظر گرفته شده، دفن می‌شوند».

 

سخنگوی مجاهدین در این خصوص به ولی‌فقیه سوته‌دل گفت: جای آن است که سوته‌دلان نظام عمامه از سر برداشته و سر خود را محکم به کوه دماوند بکوبند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95a9a2d1-efd7-4cfb-9a9c-024a636ec4ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات