728 x 90

کنوانسیون ملی جمهوریخواهان - دونالد ترامپ سناتور جی دی ونس را به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور معرفی کرد

 دونالد ترامپ و سناتور جی دی ونس
دونالد ترامپ و سناتور جی دی ونس

کنوانسیون ملی جمهوریخواهان دونالد ترامپ را با اکثریت ۲۰۴۷ رأی به‌عنوان کاندیدای این حزب برای ریاست‌جمهوری انتخاب کرد. بنا به اعلام منابع مطلع دونالد ترامپ روز پنجشنبه در این کنوانسیون سخنرانی می‌کند. کنوانسیون در روز چهارشنبه نیز به موضوع سیاست خارجی از جمله جنگ غزه و رژیم ایران می‌پردازد. دونالد ترامپ در اولین روز کنوانسیون جمهوریخواهان در حساب خود اعلام کرد:

پس از مشورت و تفکر طولانی، و با توجه به استعدادهای فوق‌العاده بسیاری دیگر، به این نتیجه رسیدم که بهترین فرد برای تصدی سمت معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، سناتور جی دی ونس از ایالت بزرگ اوهایو است.

سناتور مارشا بلکبرن در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان گفت: پلتفرم ما خاص است مردم ما را متحد می‌کند. ترامپ به وعده‌هایش عمل می‌کند کما این‌که در دور اول خود این‌کار را کرد.

وال استریت ژورنال: جدیدترین نظرسنجی حاکی از آن است ترامپ یک برتری ۶درصد بر بایدن در میان رأی‌دهندگان در کل آمریکا دارد

به گزارش رویترز، جو بایدن اعلام کرد این‌که گفته است باید ترامپ در «مرکز هدف» باشد اشتباه بوده است.

بایدن چند روز قبل از این‌که ترامپ توسط یک مرد مسلح مورد اصابت گلوله قرار گیرد، در یک تماس تلفنی خصوصی گفته بود: زمان آن است که ترامپ را در مرکز هدف قرار دهیم.

سپس بایدن، در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی نیوز گفت: استفاده از این کلمه اشتباه بود. منظورم این بود که روی آن تمرکز کنیم، روی کاری که او انجام می‌دهد تمرکز کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3172ede8-0d6d-4f4a-a81e-de1aee9d3f0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات