728 x 90

کنفرانس در واشنگتن با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و سخنان ابراهیم رئیسی جلاد۶۷

کنفرانس در واشینگتن با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
کنفرانس در واشینگتن با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد

کنفرانس در واشنگتن با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و سخنان ابراهیم رئیسی جلاد۶۷ امروز ۲۹شهریور (۲۰سپتامبر) از ساعت ۱۳ و ۳۰دقیقه به‌وقت واشنگتن و ۱۹ و ۳۰دقیقه به وقت اروپا آغاز شد.

محتوای این کنفرانس فراخوان به محاکمه بین‌المللی خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای و سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران
و حمایت از مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران برای برقراری یک جمهوری دمکراتیک و غیراتمی بر اساس جدایی دین از دولت است.

گزارش این کنفرانس را در زیر دنبال کنید:

  در ابتدای جلسه خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت سخنرانی کردند.

 

مریم رجوی: رئیسی جلاد نماینده مردم ایران نیست و باید در برابر عدالت قرار گیرد

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

فراخوان به دولت آمریکا برای حسابرسی از رئیسی به‌خاطر قتل‌عام ۶۷

هم‌وطنان عزیز،
حامیان مقاومت ایران،
به همه شما صمیمانه درود می‌فرستم که هم‌زمان با اجلاس مجمع عمومی ملل متحد، برای رساندن خواست مردم ایران برای آزادی گرد آمده‌اید که بگویید رئیسی یک جلاد است او نماینده مردم ایران نیست و باید در برابر عدالت قرار گیرد. شما پیام‌رسان دهها میلیون ایرانی به‌پا خاسته هستید که یک‌صدا می‌گویند رژیم فاشیسم مذهبی باید سرنگون شود.

حدود ۴۳۵هزار تن از مردم ایران، به‌خاطر سیاستهای جنایت‌کارانه خامنه‌ای مانند خودداری از خرید واکسن از آمریکا و انگلستان بر اثر کرونا جان‌باخته‌اند.
خامنه‌ای در محاصره بحرانهای بی‌شمار، رئیسی جلاد ۶۷ را به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیمش انتخاب کرد. رئیسی عضو هیأت مرگ در تهران بود که فتوای خمینی را با اعدام هواداران مجاهدین خلق ایران که بر مواضع خود استوار بودند، به اجرا درآورد. ۳۰هزار نفر زندانی سیاسی قتل‌عام شدند که ۹۰درصد آنها اعضا و هواداران مجاهدین بودند.(جزئیات بیشتر)

 

سناتور رابرت توریسلی

سناتور رابرت توریسلی

ما در مقاطعی از آرمان ملت ایران دفاع می‌کنیم ویک زن هست که همواره و در تمامی لحظات از حقوق مردم دفاع می‌کند و آن مریم رجوی است.
یک بحث تاریک در تاریخ وجود داشت قتل‌عام ارمنیان و کشتار در رواندا بسیار فوق‌العاده است که بدانیم در دوران ما چنین جنایاتی انجام می گیرد.
خمینی در سال۶۷ یک فتوا برای نابودی مجاهدین داد که یک جنایت بزرگ بود.
رژیم به‌طور سیستماتیک جنایت می‌کند. مسعود رجوی در رابطه با قتل‌عام نامه‌یی به دبیرکل نوشت اما پاسخش سکوت بود.
ما و تاریخ فراموش نمی‌کنیم این جنایت را، عادلانه نیست فراموشی این جنایت.
سرمایه‌گذاری در رژیمی که جنایت می‌کند عادلانه نیست. ما نباید مانند کسانی باشیم که از نسل‌کشی حمایت کردند.
به همه شما درود که رنجی کشیده‌اید که نمی‌توان آنرا توصیف کرد. افتخار من این بوده سرباز ساده‌ای برای جنبش شما باشم.

 

سناتور داگ جونز

سناتور داگ جونز

این کنفرانس در لحظه مهمی انجام می‌شود. ابراهیم رئیسی می‌خواهد در نیویورک سخنرانی کند. خدا را شکر که او به آمریکا نمی‌آید. از نظر من به‌جای این‌که اجازه بدهیم فردا سخنرانی کند باید به‌جای آن او را بیاورند مثل پرده‌ای که پشت من هست به جهان بگوییم او به پای میز عدالت کشیده می‌شود. حسابرسی و پاسخگویی اولین و مهم‌ترین گام برای دمکراسی هست. این طبلها برای آزادی همه جا بگوش می‌رسد به‌خصوص از آلبانی که ۱۰۰۰تن از آنان زن هستند. به‌خوبی روشن است که رژیم ایران اشرف۳ را منبع الهام در ایران می‌دانند سفیر رژیم که یک مقام اطلاعاتی و امنیتی بود اخراج شد به همراه ۳تن از دیپلماتها. این رژیم روی حذف ساکنان اشرف۳ متمرکز هست و شیطان‌سازی علیه آنان می‌کند. باید به زنان اشرف۳ درود فرستاد به‌خاطر اتفاقاتی که در خاورمیانه افتاد. آنها نه تنها الهام‌بخش زنان ایرانی هستند بلکه در کل خاورمیانه تاثیر می‌گذارند. شما همه الهام‌بخش تغییر هستید. می‌دانیم یک سند یک برنامه ده ماده‌ای از طرف خانم رجوی برای آلترناتیو وجود دارد که شامل یک سیاست خارجی بر اساس عدالت و ایران غیراتمی و اقتصاد آزاد می‌باشد.
تغییر بادوام فقط با فداکاری مستمر محقق می‌شود همان ویژگی‌هایی که ایرانیان دارند. چالشها برای ایران غیراتمی و برای عدالت و آزادی وجود دارد ولی شما هرگز تسلیم نمی‌شوید این طبلها برای آزادی را ادامه بدهید تمامی کسانی که در اشرف۳ هستند آزاد کنندگان ایران هستند.

 

دبورا لی جیمز- وزیر نیروی هوایی آمریکا - ۲۰۱۷

دبورا لی جیمس

به شرکت‌کنندگان در اجلاس مهم امروز در واشنگتن به رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت خانم رجوی و به هزاران هزار نفر دیگری که در ایران و سراسر جهان صحبتم را گوش می‌کنند و از جمله به کانون‌های‌شورشی و به‌ویژه زنانی که در این کانونها هستند می‌گویم که دلم می‌خواست امروز با شما باشم عمیقاً از صمیم قلب در عمل و با صدایم با شما هستم. من فداکاری شما برای هدف جمهوری مبتنی بر جدایی دین و دولت دمکراتیک و غیراتمی در ایران خیلی تحسین می‌کنم. این الهام‌بخش من بوده و هم‌چنین بیشمار افراد دیگر در آمریکا و سایر کشورها. وقتی من به‌عنوان یک زن صحبت می‌کنم باید بگویم که تلاش خستگی‌ناپذیر شما برای دفاع از حقیقت و شفافیت و عدالت چیزی است که هر مبارز و هر رهبر و هر مادر و هر دختر و خواهر باید و باید از آن حمایت کند.
پیام شما در سراسر جهان شنیده شد و رژیم فاسد ایران در ایران مطمئنم که شما را شنید و همچنان شما را تهدید بزرگی می‌دانند و هر کاری را برای خاموش کردن شما که بتوانند انجام خواهند داد من می‌گویم اجازه ندهید این کار را انجام دهند زیرا صدای شما بلند و واضح دلسوزانه و عادلانه است و بر حق. پس بگذارید که آنها هم‌چنان صدایتان را بشنوند پس بگذارید شما را بشنوند و بقیه جهان هم شما را بشنوند من به‌عنوان دومین زن در آمریکا رهبری شاخه‌ای از ارتش را که به‌شدت تحت سلطه مردان بود به‌عهده گرفتم و بیشتر هم زن جوانی بودم و می دانستم که برخی از همین پویایی را با آن روبه‌رو بودم که امروزه زنان جوان مقاومت در ایران با آن روبه‌رو هستند و به‌خصوص می خواهم با زنان جوان مقاومت صحبت کنم شجاع باشید چون صداها و اقدامات شما پیشاپیش ثمرات بسیاری داشته اهداف شما دست یافتنی است و هر چند بهای آنرا باید پرداخت ولی شما تغییر را می‌دانید که زمان‌بر است شما قدرتش را دارید که این تغییر را محقق کنید و چقدر شیرین خواهد بود.

 

دکتر فیروز دانشگری - پروفسور جراح در دانشگاه اوهایو

پروفسور فیروز دانشگری

افسران نازی در سراسر جهان تحت تعقیب بودند در برخی موارد بیش از ۴۰سال طول کشید دستگیر شوند.
ابراهیم رئیسی و علی خامنه‌ای جزو این افراد هستند البته می‌دانیم کجا هستند. من یکی از شاهدان شکنجه در سال۱۹۸۱ و شاهد قتل و شکنجه‌های وحشیانه روی نفراتی بودم که به جرم هواداری مجاهدین دستگیر شده بودند.
من دچار یک ناراحتی روحی هستم که دوستانم و دانشجویان پزشکی به دست ابراهیم رئیسی اعدام شدند.
ده‌ها تن دیگر بودند که نتوانستند در دانشکده پزشکی تحصیلاتشان را ادامه بدهند و اعدام شدند.
من خاطراتی از ابراهیم رئیسی و شکنجه داشتم وقتی مرا شکنجه می‌کردند این گفته رهبرمان مسعود رجوی به یادم آمد که می‌توانید جسم مرا بکشید اما نمی‌توانید روح مرا بکشید.
رئیسی و سایر جنایتکاران در سال۶۷ از زندانیان می‌خواستند به مسعود رجوی توهین کنند اما آنها این کار را نکردند و از رهبر من مسعود رجوی حمایت کردند.
در حال حاضر که مردم شعار می‌دهند مرگ بر خامنه‌ای به‌خاطر خون و مبارزه آنها است.
باید از تاریخ درس بگیریم که مماشات با این جنایتکاران این تصور را می‌دهد که می‌توانند از مکافات جنایاتشان مصون باشند.
باید جهان ابراهیم رئیسی و سایر سران رژیم را به‌خاطر جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار بدهد.

 

سناتور کلی آیوت

سناتور کلی آیوت

بسیار خوشبختم ما همه برای آرمان آزادی در ایران اینجا هستیم در حالی‌که مجمع عمومی این هفته در نیویورک برگزار می‌شود باید به آقای بایدن بگوییم که یک آلترناتیو تحت ریاست خانم رجوی که شجاعانه این مقاومت را رهبری می‌کند و جانش هم در خطر می‌باشد وجود دارد. آنها برنامه صلح‌آمیز دارند یک ایرانی صلح‌جو، آزادی بیان، عدالت، برابری زنان و مردان و یک ایران غیر اتمی. مردم ایران شایسته کمتر از این نیستند. آزادی و صلح و خوشبختی. رهبری رژیم ایران در نقطه مقابل خانم رجوی قرار دارد در واقع ما باید افتخار کنیم به رهبری خانم رجوی، باید افتخار کنیم به اشرفیان که بسیاری از آنان زنان هستند. بسیاری از آنان از قتل‌عام ۶۷ بیرون آمده‌اند. ما در کنار زنان ایران هستیم و هم‌چنین در کنار مردان. زنان ایران می‌دانند که فرزندان ایران نمی‌توانند به اهداف خدادادی‌شان برسند الا این‌که آزادی وجود داشته باشد. مجمع عمومی در لحظات مهمی برگزار می‌شود در اعتراضات اخیر در ایران به‌خصوص بعد از تحریم انتخابات ایران. این رژیم خیلی آسیب‌پذیر است. رهبران جهان بدانند که یک آلترناتیو وجود دارد کشورهای جهان باید با هم متحد بشوند، به‌جای این‌که سرکوب رژیم را مشروعیت بدهند. می‌دانم شما همیشه به مبارزه‌تان ادامه می‌دهید ما هیچگاه آرامش نمی‌گیریم مگر این‌که ایران آزاد بشود.

 

مایک پمپئو - وزیر خارجه آمریکا - ۲۰۲۱

مایک پمپئو - وزیر خارجه آمریکا - ۲۰۲۱

امیدوارم بعد از صحبت‌هایم خوشحال باشید خیلی خوشوقتم و افتخار است برای من شرکت در این کنفرانس.
شما خواهان حسابرسی از ابراهیم رئیسی به‌خاطر قتل‌عام هستید من با آرمان شما همراه هستم.

ابراهیم رئیسی مسئول قتل‌عام است. حمایت از مردم ایران باید از حسابرسی از رئیسی به‌خاطر جنایت علیه بشریت صورت بگیرد او یک سرباز یا آدم معمولی نبود او یک جنایتکار بود.

خامنه‌ای هم مانند رئیسی جنایتکار است.
رژیم ایران از ویروس کرونا برای سرکوب مردم استفاده کرده این اقدامات شرورانه برای سرکوب قیام است.

سیاست مماشات نشان‌دهنده فقدان حمایت از آزادی مردم است و هر چه رژیم تلاش کند خودش را تقویت کند بیشتر تضعیف می‌شود چون مورد نفرت و خشم مردم ایران هستند.
سرانجام مردم ایران از یک ایران دمکراتیک و جدایی دین از دولت برخوردار خواهند بود.
دیگر یک دیکتاتوری مانند سلطنت و شاه در ایران برقرار نخواهد شد و انقلابی که در سال۵۷ صورت گرفت بیانگر این امر است.
اکنون یک رئیس‌جمهور انتخاب شده که عروسک خیمه‌شب‌بازی ولی‌فقیه است که به‌شدت از مردم ایران وحشت دارد.
سران رژیم مردم را هزار هزار کشته‌اند و آنها حتی یک هواپیمای مسافربری را سرنگون کرده‌اند.
قاسم سلیمانی نقش جنگجوی رژیم را بازی می‌کرد رئیسی هم یک قاتل است این بازیگران همه‌شان جنایتکار است.
آنها از هر نیرویی استفاده می‌کنند تا سلطه‌شان را بر ایران تحکیم کنند که باید همه آنها مورد حسابرسی قرار بگیرند به‌خاطر دهها هزار نفر از مردم که توسط آنها کشته شده‌اند.
نباید این فرد به‌عنوان رئیس‌جمهور پذیرفته شود بلکه باید مورد حسابرسی قرار بگیرد و الان زمان خوبی برای انجام این کار است.

رئیس سابق عفو بین‌الملل گفت:
بیایید به‌روشنی بگوییم آنچه که در سال۶۷ اتفاق افتاد یک جنایت علیه بشریت بود او هم‌چنین گفت باید به رژیم فشار آورد.
ما در دولت ترامپ هم به این رژیم فشار آوردیم و ۱۲ماده برای حسابرسی از آن مشخص کردیم برخلاف اقدامی که دولت اوباما در زمینه مماشات با این رژیم انجام داد.

خبرخوب این است که نیروهای مقاومت در داخل ایران فعال هستند و می‌توانید اقدامات آنها را ببینید.
انتخابات همواره در رژیم یک نمایش بود.
مردم ایران به انتخابات دل نبسته بلکه به سرنگونی آن دلبسته‌اند این مردم رژیم و فساد آنرا دشمن خود می‌بینند.
آنها رژیم را دشمن اصلی خود را می‌دانند و در تظاهرات اخیر گفتند دشمن ما همینجا است دروغ می‌گویند آمریکا است.
رژیم در ضعیف‌ترین نقطه در ۴۰سال گذشته است این رژیم بی‌کفایتی کاملش را در مورد پاندمی نشان داده است.

مأموریت رئیسی مشخص است مأموریت فشار و کشتار مردم است.
ممکن جهان بیش ازحد به رژیم و رئیسی به اشتباه بها بدهد اما قدرت اصلی دست مردم ایران است.

رژیم ایران می‌خواهد از افغانستان هم در جهت پیشبرد سیاست تروریسم خود استفاده کند آنها خواهان بهبود وضعیت مردم افغانستان نیستند.
رژیم از القاعده حمایت می‌کند و القاعده اکنون در افغانستان یا پاکستان نیست بلکه در ایران است.
در همین نزدیکی این ایده وجود دارد اگر رژیم سرنگون شود جایگزینی ندارد و باید با این رژیم معامله کرد که این ایده یک ایده غیرواقعی است.
برای انتقال به ایران جدید باید از هم‌اکنون آماده شد و صددرصد مردم ایران اعتقاد دارند روزهای این رژیم به آخر رسیده که من هم موافق آنها هستم.

ما باید از مبارزه مردم ایران برای آزادی و دموکراسی حمایت کنیم امیدوارم که روزی برای مردم ایران فرا برسد که به آزادی برسد.
مردم ایران مردم بزرگی هستند امیدوارم مورد حفاظت قرار بگیرد دورانی است که باید اقداماتمان را تجدید کنیم.
ممنونم که امروز با شما بودم و خدا شما را حفظ کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/764cab26-132b-4f0d-86be-30e188451f3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات