728 x 90

کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور دهها نماینده پارلمان و سخنرانی خانم مریم رجوی

کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور دهها نماینده پارلمان و سخنرانی خانم مریم رجوی
کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور دهها نماینده پارلمان و سخنرانی خانم مریم رجوی

کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور دهها نماینده پارلمان و سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران چهارشنبه اول آذر ۱۴۰۲

 

بعدازظهر چهارشنبه اول آذر کنفرانسی در پارلمان اروپا با حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به ریاست خاویر زارزالاخوس رئیس مشترک گروه دوستان ایران آزاد، با شرکت دهها نماینده از گروه‌های مختلف سیاسی و شمار زیادی از دستیاران آنها برگزار شد.

در کنفرانس پارلمان اروپا نمایندگان درباره سوءقصد تروریستی علیه پروفسور آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا و نقش رژیم آخوندها به‌مثابه ریشه اصلی جنگ‌افروزی و تروریسم در منطقه و جهان سخنرانی کردند.

 

پیام پروفسور ویدال کوادراس به این کنفرانس توسط آقای زارزالاخوس قرائت شد. در این پیام آمده است: ترکیب درست تحریم‌ها، فشارهای دیپلماتیک و سیاسی، انزوای بین‌المللی و حمایت همه‌جانبه از اپوزیسیون دموکراتیک ایران که در طرح ده ماده‌ای خانم رجوی بیان شده است، تنها راه موفقیت است. هر استراتژی دیگری اتلاف وقت است

 

خانم رجوی در سخنرانی خود گفت گلوله‌یی که به آقای کوادراس شلیک شد، قبل از هر چیز مماشات با خامنه‌ای را رسوا کرد. این نتیجه تحویل دادن دیپلمات تروریست زندانی رژیم از زندان بلژیک و تحمل شبکه مأموران و جاسوسان وزارت اطلاعات آخوندها در اروپاست. راستی مگر اثبات نشده که سفارتهای رژیم آخوندی، ستادهای فرماندهی تروریسم رژیم در اروپاست، پس چرا دولتهای اروپا این سفارت‌خانه‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟

 

در این کنفرانس شمار زیادی از نمایندگان سخنرانی کردند، آنها ضمن ابراز همبستگی با آلخو ویدال کوادراس و آرزوی سلامتی هر چه سریع‌تر برای وی گفتند، بی‌عملی اروپا باعث شده است که رژیم ایران حکومت وحشت و ترور خود را از ایران به اروپا و از مخالفان ایرانی به سیاستمداران اروپایی نیز گسترش دهد. آنها خواستار یک سیاست قاطع از جمله گنجاندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی شدند.

 

نمایندگان مواضع مقاومت ایران در رابطه با جنگ و بحران کنونی منطقه را تنها سیاست واقع‌بینانه و عملی توصیف کردند و گفتند، ریشه این بحران رژیم ایران است و تا این رژیم بر سرکار است جنگ و بحران ادامه خواهد یافت و از صلح و آرامش خبری نخواهد بود.

 

نمایندگان تأکید کردند که شورای ملی مقاومت و رئیس‌جمهور آن خانم مریم رجوی با پایداری بر خطوط اصولی و پرداخت بیشترین بها و با یک پلتفرم عمیقاً دموکراتیک نشان داده است که یک آلترناتیو واقعی برای دیکتاتوری تروریستی و جنگ‌افروز کنونی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92708e6f-2255-4101-bf7c-6d3ab7560f99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات