728 x 90

کنفرانس ایران آزاد؛ دردها و عشق‌های مشترک فراخوان می‌دهند

کنفرانس ایران آزاد ـ‌ ضرورت صلح و ثبات در منطقه
کنفرانس ایران آزاد ـ‌ ضرورت صلح و ثبات در منطقه

کنفرانس روز ۱۱تیر، از سلسله برنامه‌های کهکشان مقاومت ایران با عنوان «ایران آزاد، پیش به سوی جمهوری دموکراتیک»، یک گزارش به جهان بود. روشنگری درباره‌ٔ نقش اهریمنی رژیم ملایان در منطقه و جهان، ضرورت پایان قاطع مماشات اروپا و آمریکا با این رژیم، ضرورت اتحاد منطقه‌یی و جهانی در مقابل تروریسم و جنایات حاکمیت ملایان و نیز ضرورت حمایت از مقاومت ایران و طرح ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی.

 

در این کنفرانس اعلام شد که طی دو روز گذشته، گرد آمدن صدای بیش از ۶۰کشور جهان برای دادخواهی مردمان ایران و منطقه، قدرتی جدید در برابر دخالت‌ها و جنایات دیکتاتوری تروریستی ملایان حاکم بر ایران شده است. از این رو کنفرانس عربی ــ اروپایی در این روز، گزارش شکل‌گیری یک جبهه‌ٔ جهانی در برابر تروریسم و مماشات با آن بود.

در این کنفرانس، دردهای مشترک منطقه‌یی و جهانی به‌هم رسیده بودند. عشق‌های مشترک، فراخوان به همبستگی و اتحاد برای آزادی و رهایی مردمان ایران و منطقه سردادند.

 

در این کنفرانس بارها و بارها شرح داده شد که زنان، رهبران خط مقدم نبرد علیه دیکتاتوری آخوندها شده‌اند. به‌طور خاص از جانب زنان سخنران، تأکید شد که مریم رجوی انتخاب کرده است که از منافع خودش دفاع نکند و این باید یک الگو برای زنان باشد.

عبدالوهاب معاوضه نماینده پارلمان یمن با اشاره به ۷۰هزار قربانی جنایت رژیم آخوندی در یمن گفت: «ما نمی‌توانیم به این وضع ادامه بدهیم. یک ضرب‌المثل عربی می‌گوید اگر از صعود به کوه می‌ترسید محکومی که همیشه در چاله باقی بمانید، ما باید بهای مبارزه با رژیم ایران را بپردازیم».

 

در این کنفرانس بارها و بارها یک خواسته‌ٔ مشترک از زبان کلیه‌ٔ سخنرانان در بیانهای گوناگون ایراد شد: شر حاکم بر ایران، یک آلترناتیو با برنامه‌ٔ مشخص می‌طلبد.

چکیده‌یی از روشنگریها، دردها و عشق‌های مشترک و فراخوانها به نقد بودن راه‌حل نجات ایران و منطقه از تباهی و جنایت و مهیا بودن یک آلترناتیو ذی‌صلاح برای تحقق ایرانی دموکراتیک:

دورین روکماکر نمایندهٔ پارلمان اروپا از هلند: شما باید خیلی خوشحال باشید که چنین رهبری دارید. یک رهبر ذی‌صلاح در جهان نایاب است. من بسیار خوشحالم که با این رهبر آشنا شدم. وقتی شما سیاست‌مدار هستید بسیار در معرض این هستید که خیلی‌ها ادعا می‌کنند رهبر هستند. برای من ابتدا سخت بود که بین آن‌ها، رهبر واقعی را تشخیص بدهم. خیلی افراد از جانب رژیم با ظاهر آراسته و غرب‌پسند به سراغ من آمدند تا به من بگویند که خانم رجوی انتخاب درستی نیست. اما من انتخاب خودم را کرده‌ام و از شما هم می‌خواهم همین کار را بکنید. باید ببینید آنهایی که ادعا می‌کنند، تاریخچه‌شان چیست.

می‌دانم که مقاومت یک سفر و راه‌پیمایی بسیار طولانی به سوی آزادی را پشت سر گذاشته است. اما رژیم فاشیستی ایران به آخر خود رسیده و به پایان خواهد رسید.

 

راضی نورالله‌اف نمایندهٔ پارلمان جمهوری آذربایجان: آذربایجان یکی از قربانیان تروریسم رژیم ایران است. شورای ملی مقاومت ایران به رهبری خانم رجوی و برنامهٔ ۱۰ماده‌یی ایشان یک ایران آزاد و دموکراتیک و یک زندگی مسالمت‌آمیز با همسایگان را تضمین می‌کند نمایندگان پارلمان آذربایجان از این برنامه حمایت می‌کنند. من آنچه دیروز و امروز دیدم ایمان و امید و رزمندگی بود و یقینا پیروزی از آن شماست.

 

ماریو گالئا وزیر امور سال‌مندان مالت (۲۰۰۸): هم‌چنان که خانم مریم رجوی گفتند پاسخ وحشیگرانه‌ٔ رژیم ایران به مردم بپا خاسته باعث متوقف کردن مردم نشد و این رژیم سرانجام به دست این مردم سرنگون خواهد شد هم‌چنان که یک نویسنده گفته است نترسیدن بی‌قدرتان باعث ترس قدرتمندان می‌شود. نبرد مردم ایران در برابر رژیم ایران مصداق این سخن است. می‌خواهیم یک پیام را به مردم اروپا و مردم تمام دنیا برسانیم و آن این است که مردم ایران سکوت دوستان خود را فراموش نخواهند نکرد. مماشات با رژیم ایران خیانت به کشور خود، خیانت به خاورمیانه و خیانت به بشریت است چرا که این رژیم اصلی‌ترین تهدید صلح در خاورمیانه است.

تاریخ آموزگار خوبی است ولی سیاستمداران دانش‌آموزان خوبی نیستند.

آخوندها خیلی تلاش کردند که زنان را از صحنه حذف کنند اما اکنون همین زنان به خطرناکترین تهدید برای رژیم تبدیل شده‌اند. خانم رجوی بسیار از شما سپاسگزاریم که به ما امید می‌دهید.

 

لوییس لیته راموس نایب‌رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا در شورای اروپا: تظاهرات دیروز شما و اجلاس دیروز رهبران و سیاستمداران یک پیروزی بزرگ و درخشان برای شما و برای حکومت قانون بود. ما آمده‌ایم که از برنامه‌ٔ ۱۰ماده‌ای خانم رجوی حمایت کنیم و جامعهٔ بین‌المللی را فرامی‌خوانیم که سکوت خود را در برابر رژیم جنایتکار دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران بشکند.

ما می‌بینیم که سیاست مماشات چه موانعی در برابر مقاومت ایران قرار می‌دهد از جمله حمله به مجاهدین که باعث کشته شدن یک نفر شد. من همه‌ٔ اروپایی‌ها و مجامع بین‌المللی را فراخوان می‌دهم که به این دورویی پایان بدهند و از خانم مریم رجوی و جنبش تحت هدایت ایشان حمایت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84ee4e75-16b1-4f1e-8662-c5dcf4f59aa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات