728 x 90

کمیته چهارجانبه وزیران 4کشور عربی استمرار دخالت رژیم ایران در امور کشورهای عربی را محکوم کرد

جلسه 4کشور عربی
جلسه 4کشور عربی

کمیته چهارجانبه وزیران خارجه مصر، عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی در ریاض طی بیانیه‌یی استمرار دخالت رژیم ایران در امور کشورهای عربی را محکوم کرد.

 در این بیانیه همچنین اظهارات تحریک‌آمیز مستمر  مقامهای رژیم ایران علیه کشورهای عربی محکوم  شده است.

کمیته چهارجانبه 4  کشور عربی همچنین نگرانی عمیق خود از حمایت و تسلیح شبه‌نظامیان تروریست در برخی کشورهای عربی که باعث آشوب و بی‌ثباتی در منطقه شده و امنیت ملی عربی را تهدید می‌کند را ابراز کرد.

این کمیته استمرار حمایت رژیم ایران از اقدامات تروریستی و خرابکارانه در کشورهای عربی و  از جمله  استمرار شلیک موشکهای بالستیکی از داخل خاک یمن به عربستان سعودی که نقض آشکار قطعنامه 2216سال 2015 است را محکوم  کرد.

کمیته چهارجانبه وزیران خارجه مصر، عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی نگرانی خود از برنامه اتمی رژیم  ایران  از جمله  در مورد جدیت التزام رژیم  ایران به طرح عمل جامع مشترک (برجام) و توانایی این توافق به ممانعت رژیم  ایران از دستیابی به سلاح اتمی در آینده به‌خصوص در وضعیتی که سیاست رژیم ایران در منطقه خصمانه  است را ابراز نمود و بر ضرورت نظارت بر پیشرفت این پرونده تأکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cd45a56-bea4-4cfd-b45a-93c7a98ca124"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات