728 x 90

کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان: اعتراض به کلاب‌هاوس به‌دلیل دادن تریبون به ظریف

جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا
جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا

کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان با ارسال نامه‌یی به مدیر کلاب هاوس، نسبت به این‌که آن شبکه اجتماعی تریبون وسیعی را در اختیار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گذاشته است، ابراز نگرانی کرد.

جو ویلسون رئیس گروه امنیت ملی و امور خارجه کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان با ارسال نامه‌یی به مدیر کلاب‌هاوس، نسبت به این‌که آن شبکه اجتماعی تریبون وسیعی را در اختیار محمدجواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی گذاشته است، ابراز نگرانی کرد.


فاکس نیوز روز پنجشنبه ۱۹فروردین نوشت، جو ویلسون رئیس گروه امنیت ملی و امور خارجه کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان و از امضاکنندگان نامه به فاکس نیوز گفت: رژیم ایران هرگز شعار مرگ بر آمریکا را متوقف نکرده و در مورد آن جدی است.
این نماینده کارولینای جنوبی در مجلس نمایندگان آمریکا افزود: رژیم ایران رژیمی است که بیش از ۵۰۰نیروی نظامی آمریکا را در عراق از طریق حمایت از شبه‌نظامیان تروریست و بکارگیری وسایل انفجاری دست‌ساز کشته است.
ویلسون در ادامه این پرسش را مطرح کرد که چرا کلاب هاوس به وزیر خارجه رژیم تروریست، کسی که تحت تحریم آمریکا است، اجازه داده میزبان بحث برای گسترش تبلیغات و دروغ به هزاران نفر باشد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f836883d-d721-4199-ba7f-10405c841d82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات