728 x 90

کشمکش بر سر نامهٔ ۲۲۷عضو در مجلس ارتجاع در وحشت از اوجگیری خشم مردم در قیام سراسری

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

کشمکش بر سر نامهٔ ۲۲۷عضو در مجلس ارتجاع

در وحشت از اوجگیری خشم مردم در قیام سراسری

نفرت و انزجار از نامه ۲۲۷تن از اعضای مجلس ارتجاع به قضاییه جلادان برای اعدام و قصاص معترضان، به حدی بود که روابط عمومی مجلس رژیم مجبور شد طی اطلاعیه‌یی اعلام کند که این نامه جعلی است.

در اطلاعیه روابط عمومی مجلس ارتجاع آمده است: در چند ساعت اخیر، نامه‌یی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷نفر از نمایندگان منتشر شده که در این نامه خطاب به اژه‌ای خواسته شده تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۱آبان ۱۴۰۱)

 

این ادعای دجالگرانه در حالی صورت می‌گیرد که امیرآبادی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع در روز ۱۵آبان بیانیه ۲۲۷تن از اعضای مجلس را ارتجاع قرائت و اعلام کرد که توسط ۲۲۷عضو مجلس امضا شده است.

محمودزاده، مجلس ارتجاع ۲۲آبان ۱۴۰۱:

در ابتدای جلسه هفته گذشته از شنیدن صدای مخالفان صحبت کردند اما برخلاف رسالت مجلس متأسفانه ۲۲۷نماینده در یک بیانیه‌یی از قوه قضاییه درخواست برخورد با معترضان را نمودند و مجلس برخلاف قانون شفافیت آرا لیست امضا کنندگان این بیانیه را منتشر نمی‌کند! همین امر باعث شده است که متأسفانه لیست جعلی از نمایندگان در شبکه‌های مجازی پخش شود.

نیکزاد رئیس جلسه: خیلی متشکر نامه جعلی بوده جهت استحضار شما آقای محمودزاده یک ....بیانیه را همکاران عزیز، ضدمردمی نبوده بلکه گفتن کسانی که قاتل هستند اغتشاشگران با آنها برخورد بشود مجلس هم کار قانونی خودش را انجام داده...(خبرگزاری حکومتی دانشجو ۲۲آبان)

نظری خانقاه نماینده مجلس:

در روزهای اخیر یک نامه‌یی با ۲۲۷ امضا که می‌گویند جعلی است منتشر شده و بستری برای تخریب مجلس البته من اون را ندیدم و امضا نکردم و اجازه نمی‌دهیم عده‌یی در مجلس شومن بازی در بیاورند برای خودشان قهرمان بازی درست کنند که مجلس ضدمردمی ست...

اگر نامه‌یی هست حتماً باید منتشر شود و اگر نیست ما بارها گفتیم سیستم اطلاع‌رسانی مجلس معیوب است و گاهی از کاه کوه می‌شود که این سیستم اطلاع‌رسانی باید اصلاح شود.(رادیو مجلس ارتجاع ۲۲آبان)

محمودوند، مجلس ارتجاع ۲۲آبان ۱۴۰۱:

عزیزان به‌خاطر خدا همین الآن دوربین‌ها عزیزان تشریف دارند هر کسی که آمده گفته با معترضان برخورد ارهاب و اعدام و قتل‌عام را امضا کرده به‌خاطر خدا مگر نمی‌گوییم شفافیت همین الآن اونی که اینطور (قطع میکروفون) غلطی کرده دستش را بلند کند ...(خبرگزاری حکومتی دانشجو ۲۲آبان)

حسین‌پور، مجلس ارتجاع ۲۲آبان ۱۴۰۱:

در چند روز اخیر نامه‌یی جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دستکاری شده و دروغ هست این نامه جعلی بازار شایعه‌پراکنی از سوی رسانه‌های معاند را بر ضد مجلس و نمایندگان بسیار داغ کرد و جریان‌سازی شدیدی علیه مجلس و نمایندگان به راه انداخت

انتظار از هیأت رئیس مجلس این بود که برای حفظ جایگاه مجلس در سریع‌ترین زمان ممکن این نامه جعلی را تکذیب کند.

نیکزاد: برادر آقای حسین‌پور جهت استحضارت روابط عمومی مجلس نامه کذایی را تکذیب کرده است بنابراین تذکری که می‌دهید شما عنایت بر اقدام روابط عمومی مجلس هم داشته باشید.(خبرگزاری حکومتی دانشجو ۲۲آبان)

 

 

روزنامه حکومتی اعتماد روز ۲۲آبان نوشت: مجلس بیانیه خود را گردن نگرفت، هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به‌دلیل ترس آنها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا این‌که در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آنها جعل می‌کنند؟

 

به‌دنبال بیانیه درخواست اعدام تظاهر کنندگان توسط مجلس ارتجاع، برخی از شهرها شاهد به آتش کشیده شدن دفاتر و خانه‌های اعضای مجلس رژیم توسط جوانان شورشگر و مردم به‌جان آمده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37d49118-1110-48a2-b9bf-d57c564d7880"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات