728 x 90

کشته‌شدن دو فرمانده حماس در نوار غزه در بمباران اسرائیل

کشته‌شدن دو تن از فرماندهان حماس در پی بمباران اسرائیل
کشته‌شدن دو تن از فرماندهان حماس در پی بمباران اسرائیل

شبکه تلویزیونی «العربیه» روز شنبه ۲۰ مردادماه گزارش داد که در بمباران اسراییل بر نوار غزه دو تن از فرماندهان ارشد جنبش فلسطینی «حماس» کشته شدند. اسامی دو فرمانده کشته شده حماس در حمله اسراییل به این باریکه فلسطینی «احمد الحته» و «احمد عطالله» است.

در همین راستا برخی منابع فلسطینی از کشته شدن «احمد الحته»، سرپرست وزارت دادگستری حماس، «احمد عطاءالله» ملقب به «الملا» از فرماندهان این جنبش و «محمد ابو سعده»، رئیس سازمان اوقاف این گروه فلسطینی در بمباران اسراییل بر منطقه «حی الدرج» در شهر غزه خبر دادند.

گروه حماس، شنبه ۲۰ مرداد کشتاری که ارتش اسراییل در مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه در هنگام نماز صبح مرتکب شد و بیش از ۱۰۰ کشته بر جای گذاشته است را محکوم کرد.

حماس ضمن متهم کردن اسراییل به هدف قرار دادن مکرر و سیستماتیک غیرنظامیان بی‌دفاع در مراکز اسکان آوارگان و مناطق مسکونی و هم‌چنین ارتکاب جنایات هولناک علیه آنان، دست زدن به چنین اقدامی را تاییدی واضح از سوی دولت اسراییل بر ادامه جنگ ویرانگر علیه فلسطینیان ارزیابی کرد.

این گروه فلسطینی هم‌چنین اسراییل را به بهانه‌تراشی برای هدف گرفتن غیرنظامیان، مدارس، بیمارستانها و چادرهای آوارگان متهم کرده و ادعاهای مقامات اسراییلی درباره چنین اقداماتی را دروغهایی ابلهانه و آشکار برای توجیه جنایات آنان توصیف کرد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4206e105-c0b3-4a06-bb80-8980a38ca477"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات