728 x 90

کسادی نمایش انتخابات خامنه‌ای و اذعان مهره‌های رژیم به نفرت مردم از نظام ولایت

کواکبیان
کواکبیان

کواکبیان عضو پیشین مجلس ارتجاع و از مهره‌های باند مغلوب درباره نفرت مردم از رژیم و نمایش انتخابات گفت:

ببینید ما چه سر مردم آوردیم که براشون دیگه نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا فرقی نمی‌کنه یک زمانی می‌گفتند اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تموم ماجرا.

مثلاً فرض بفرمایید مشکلات معیشتی مردم واقعاً این مشکلات معیشتی باعث شده که به بعضی‌ها بگیم انتخابات ۱۱اسفند می‌خواهد با تو درگیری فیزیکی داشته باشه که شما اصلاً بی‌جا می‌کنید که از انتخابات صحبت می‌کنید، هشتمان گروی نه همان است انتخابات چیه برو دنبال کارت واقعاً فکر می‌کنند که مثلا فحش و ناسزا بهشان می‌دهیم.

مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان و از مهره‌های ریزشی نظام آخوندی درباره شعبده انتخابات خامنه‌ای و موضوع انتخابات در نظام مطلقه ولایت فقیه گفت:

همه شواهد و نظرسنجی‌های نشان می‌دهد که اکثریت قاطع مردم بنای شرکت ندارند همان‌گونه که در انتخابات هزار چهارصد شرکت نکردن در انتخابات نود و هشت هم همین بود.

یکی می‌گوید امام زمان را خواب دیدم یکی می‌گوید قاسم سلیمانی را خواب دیدم که. ممکن است به تمام اینها متوسل بشوند که مردم بیاورند.

من فکر می‌کنم که مردم نخواهند آمد اکثریت.

هیچ روزنه‌ای هیچ کورسویی در افق جمهوری اسلامی وجود ندارد که اوضاع مردم بهتر بشود ما فقط یک چیز راجع به جمهوری اسلامی و حکمرانی موجود یقین داریم که امروز ما بهتر از فردای ما است فقط همین.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/beb178ba-69e2-4cb8-8e17-d5ab3991607c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات