728 x 90

کرونا؛ بالاترین رقم مرگ و میر در آلمان، درگذشت یک هنرمند و یک روزنامه‌نگار مشهور در آلبانی

کرونا در اروپا
کرونا در اروپا

آلمان روز چهارشنبه ۳دیماه بالاترین رقم مرگ و میر ناشی از کرونا را گزارش کرد. طی ۲۴ساعت ۹۶۲ فوت و ۲۷۹۶۸مورد ابتلای جدید به‌کرونا گزارش شد. به‌این ترتیب کل آمار مبتلایان در آلمان به یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار و تعداد درگذشتگان به ۲۸هزار نفر رسیده است.

روز چهارشنبه فرانسه مرزهای خود را برای ورود مسافران از انگلستان تحت شرایط مشخصی باز کرد . مسافران یا رانندگان کامیون که قصد عبور از مرز را دارند باید تست کرونا بدهند. فقط رانندگانی که جواب تست کرونایشان منفی باشد اجازه ورود پیدا می‌کنند.

انگلستان اعلام کرده است که ارتش این کشور آزمایش کرونا را از رانندگان آغاز خواهد کرد؛ اما این کار در هر حال زمان زیادی می‌برد و ترافیک پشت مرز به‌سرعت تخلیه نخواهد شد.

روز چهارشنبه شعبه اروپایی سازمان بهداشت جهانی با برگزاری یک جلسهٔ اضطراری به‌بررسی گونهٔ جدید ویروس کرونا که باعث ایجاد هراس در انگلستان و سراسر اروپا شده است پرداخت.

سازمان بهداشت جهانی در حساب تویتری خود گفت که واگیری این گونهٔ جدید بسیار بیشتر است هر چند شواهدی دال بر خطرناک‌تر بودن آن وجود ندارد. سازمان بهداشت جهانی تحقیقات گسترده و سریعی را برای کسب اطلاعات و اشراف بیشتر در دستور کار قرار می‌دهد.

در آلبانی یک هنرمند و یک روزنامه‌نگار مشهور در اثر کرونا جان باختند. لک پلانی روزنامه‌نگار مشهور آلبانیایی و آندریا سانای نوازنده مشهور ترومبون در ارکستر سمفونیک رادیو تلویزیون آلبانی بود.

وزارت بهداشت آلبانی روز چهارشنبه اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته از ۲۲۱۰تست کرونا حدود ۲۳درصد مثبت بوده و ۵۰۳مورد جدید، مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند. در این روز طبق آمار رسمی ۶نفر به جان‌باختگان کرونا افزوده شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2f0e98f-b47c-47fe-a96b-3c3efbedda86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات