728 x 90

کاخ سفید: آمریکا در کنار زنان ایرانی و همه شهروندان ایرانی می‌ایستد که با شجاعت خود الهام‌بخش جهانیان هستند

کارین ژان پیر؛ سخنگوی کاخ سفید
کارین ژان پیر؛ سخنگوی کاخ سفید

کارین ژان پیر؛ سخنگوی کاخ سفید؛ روز سه‌شنبه اول آذر با ابراز نگرانی شدید از خشونت علیه معترضان در ایران توسط رژیم این کشور گفت: «آمریکا در کنار زنان ایرانی و همه شهروندان ایرانی می‌ایستد که با شجاعت خود الهام‌بخش جهانیان هستند».
وی در سخنان خود با اشاره به سابقه سرکوب توسط این رژیم اضافه کرد: «حکومت ایران برای دهه‌ها آزادی‌های اساسی را از مردم این کشور سلب و با ارعاب، زور و خشونت، آرزوهای نسل‌های متوالی را سرکوب کرده است».
ژان پیر در ادامه افزود: «بر اساس گزارشهای معتبر سازمانهای حقوق بشری، حکومت ایران تاکنون صدها نفر، را ضمن سرکوب این اعتراضات کشته است. ما اقدام نیروهای حکومت ایران در بازداشت معترضان مسالمت‌جو و تیراندازی به سوی آنها، دستگیری هدفمند روزنامه‌نگاران، فعالان حقوق‌بشر، معلمان و شخصیت‌های فرهنگی، و ادامه اختلال در اینترنت در داخل ایران را محکوم کرده و آمریکا از همه ابزارهای موجود جهت بازخواست و پاسخگو کردن مقام‌های جمهور اسلامی استفاده خواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af19105a-bd24-4719-82a6-a03559f0be0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات